• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Tx2

Prata mat med kock-kompisen. Vattnas i munnnen bara man pratar mat med honom. Så efter att han lämnat in sitt bidrag till årets kock skulle han sätta ihop några olika förslag på rätter som vi får fundera lite på och sedan så kommer han förbi o lagar så att vi får provsmaka. Och sedan får vi se om det blir han el mammas chef som lagar maten.
    Troligtvis blir det lamm till huvudrätt, jag är nog köttmänniska. Jag kallade T för lammet i början på vårt förhållande, kanske det vi borde ha på tårtan, ett lamm o en gumma.

Sweetsun: el så tar ni i på hotellet direkt och beställer upp roomservice o bubblar bubbelpool om det finns.

• Danielaa

Tx2: Haha, ett lamm å en gumma vore ju så snyggt!

Angelica: !? Du måste va sjuk! Har du feber? Haha, brukar ju bli shoppat en HEL DEL på mässorna! Men kul att de va mycke utställare åså iaf.. Ville ju oxå vart där...!

Sweet sun: De blir nog urmysigt var ni än e nånstans! Lite roomservice som Tx2 säger låter ju riktigt mysigt...!

• Danielaa

Just de ja.. Ikväll åker ju vi till Norge igen, så kanske e lite frånvarande härifrån några dagar... Bara så ni vet!

Frisören next! Ska passa på å diskutera min bröllopsfrisyr lite granna!

artist: Skickar du ditt mob-nr så smsar jag dig om priset som vi prata om sen? Eller nån annan som har de om artist inte e online ida...?

• skille

Angelica: du kan godt sende resepten på kladkakan... Slik at ejg kan overaske elsklingen min med at jeg faktisk kan bake..

Artist: jeg trenger 3 stykker, blir nok en tur til oslo for å finen kjoler til de tre marerittene.

• Myrmor

ah..trodde det var två du behövde.. vad synd, för de var himla fina!

• Myrmor

Men å andra sidan.. om de är mardrömmar till tärnor kanske du ska ta chansen och klä dem RIKTIGT fult.. haha (puffärmar och stora rosetter.. here we come )

• skille

de er mine söstre... men de er noen ordentlige snobber.... men det går bra, de glederseg sånn at de komemr til å oppföre seg

• SweetSun

Nu är den nya klänningen beställd! la in en bild i galleriet =P Får hoppas jag blir nöjd nu då, haha.

• skille

SweetSun den var kjempe fin:) du kommer til å se så bra ut i den

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2