• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Tx2

Haha, hon som verkar så snäll.
    Hade gärna ställt upp men jag har nog inte klarat av barnkursen än då jag inte fått diplom från mina vänner som har lektioner för mig.

• SweetSun

artist; haha jasså är det kämpigt just nu?

tack tx2 för tipset, har funderat på att boka hotell och överraska min sambo efter jobbet, hämta upp honom å så åker vi vidare till nåt mysställe =P vad tror ni om det?

• Danielaa

Sweetsun: Låter ju såå mysigt! Skulle nog verkligen uppskattas!

baver, Tx2: Tar me mig alternativen på fjärilen på nästa träff så får ni va smakråd! De va en bra idé!

artist: Haha.. ja, dom små liven kan bara dom vill... Caspher va ju oftast nöjd å glad i den åldern (precis som eran lilla docka verkar va?) men ibland kom de riktiga utbrott... Man får trösta sig me att de faktist går över...

Nu väntar lillkillen bredvid badet...!

• Vendel och Angelica

hej hej

artist kom o lämna henne här!! Jag sniffade 3½månaders im och är helt galet bebis sjuk nu..

Sweetsun låter hur mysigt som helst! Vi har vår förlovningsdag på julafton så det blir aldrig ngt annat än att fira jul med familjen! Som tur är blir ju bröllopsdagen ngt annat bara vår dag Tror säkert att han skulle gilla att sova på hotell och mysa!!

Danielaa det var många utställare och mkt grejer!! men tja jag vet inte om det är ngt fel på mig, men jag handlade knapt ngt alls (för att vara jag då´rå) Lite papper, blommor, en godjul stämpel, två stans dies, ja det var väl i stort sett det!!
    Måste få pysslat lite vanligt, det börjar komma förfrågningar om jag ska göra julkort o så i år...
    Men jag e mest sugen på att scrappa!!

ang nästa date, så ska jag kolla lite på ev barvakt. M2b är ju borta då IGEN För komma o bubbla dricka bubbel och smaska choklad det vill jag ju sååå klart!!

Skille vad härligt att få en sådan fråga inför bröllopsresan
    glöm inte att inboxa mig ditt kont nummer!! !!

ska pussa lite på mina pojkar som sitter i soffan o tittar på Wallace o Gromit! Jag är "död" ef att ha varit uppe sen 0520... hatar mitt jobb när det kommer till det!!

• Humlan66

Brudar, vet ni VART man kan köpa ett vitt paraply i Göteborg ?? Nytt eller beg spelar ingen roll men jag MÅSTE ha det till tisdag kväll senast 9 sep. snälla skriv i antigen gästboken min eller inboxa mig

Tack på förhand

• baver

sweet sun: jag har ett tips på ett jättemysigt ställe att sitta och hänga på innan. det heter björnsbar och ligger i källaren på kock&vin (som liggger en tvärgata ner från vasagatan) lokalen är jattemysig med små valv att sitta i och personalen är super duktig och trevlig. man dricker gott gott vin och äter ost-tallrikar och kallskuret. perfekt att sitta och plocka med och tjöta hela kvällern lång...erhhm nej jag vill inte alls själv.

angelica, mamma och syster kommer och hälsar på om ett tag...kan jag få receptet på kladdkakan och glace'en?

ha det gott

• SweetSun

baver; tack för tipset! Vet inte än om det blir göteborg eller nån annan närliggande stad.. men alltid kul med tips, för jag kan ju inget alls om göteborg egentligen

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2