• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

MD2009: Fant på noe å gjöre... Vi må ha ny seng.
    I dag blir det en laaang gå tur i skogen med hunden, han skal på jakt om to uker så han må komme litt i shape.

• skille

Shit, fikk nettop en sms fra mammas kusin, hvor hun lurte på om vi ville låne huset dems i Nice i en uke eller to etter bryllupet vårt. vårt lille bryllupsreise dilemma er löst og vi skal kose oss i Nice på vår bryllupsreise:)

• Danielaa

Skille: Aaah, gu va härligt!!

MD2009: Va kul att de känns så bra me blommor nu då, speciellt om du tänkte så innan! Blev inge pysslat igår va så trött.. men idag tänkte jag ta tag i fjärilen igen, måste ju bara bestämma mig.. men har ju lite svårt för de där när de väl e dax att man "måste" bestämma nåt...!

Tx2: Hur gick de idag då? hade tärnan smält de här me svarta klänningar? Å va hade lilla näbben på hjärtat?

Jag har jobbat idag igen.. men nu e jag ledig igen i drygt 1½ vecka igen!

• Tx2

Danielaa: Låter härligt att vara ledig så länge.

Vad är problemet med fjärilen? Färgen, storleken? Låt M bestämma så kan du skylla på honom sedan

Tärnan hade smält idéen med svart klänning. Näbben är fortfarande lyckligt ovetande om sitt uppdrag. Visade upp sina bra och mindre bra sidor idag. Tur att man kan lämna tillbaka efter att man fått lite gos

Skille: Låter härligt att ni bestämt resemål för bröllopsresan!

• Danielaa

Tx2: Problemet me fjärilen e att jag inte vet vilken fär den ska ha, rosa me creme-färgat embossat över/ cremefärgad embossad på rosa papper/ cremefärgad embossad på cremefärgat papper...! Så har en del olika alternativ å kan inte bestämma va jag tror blir bäst...!

Skönt att tärnan vant sig vid tanken på svart då!

Angelica: Hur va mässan? *Nyfiken*

• baver

hej alla

vad jag blir nyfiken på ditt blomsterarr MD2009!!

och danielaa, ta med fjärilen nästa gång så kan vi vara smakråd, det är så kul att se och bli inspirerad av andra.

skille: vad gött med resa, jag vill ha sol!!

själv pysslar jag med lite allt möjligt. hade tänkt göra inbjudningar själv, men nu visar det sig att min pappakänner en kille med ett tryckeri..inte så tråkigt. men vi får se hur det ordnar sig. och så är det detta med caketopper, jag har egentligen bara ett förslag. två som sitter barfota och viftar med fötterna på tårtkanten. men det känns lite cheesy, alt är en där m2b står med golfbagen slängd över axeln och jag står surt med armarna i kors (vilket iofs stämmer in på oss haha)

ha det gott!

• Tx2

Håller med baver. Du får ta med dem olika förslagen på nästa dejt. El lägga in bilder i galleriet så att vi kan rösta.

Haha, golf-varianten hade passat oss oxå. Men just nu så tror jag att vi kör utan ett par på toppen.

• SweetSun

hm.. snart kommer våran 1årsförlovning upp.. har ni nåt förslag på vad man skulle kunna hitta på..?

• Tx2

God middag och mys? Kanske ta in på hotell?

• Myrmor

leka mamma och pappa för en kväll, och låna en hysterisk bebis som bestämt sig för att aldrig mer sova utan bara ryta som ett lejon...?... nähä... Det var ju värt ett försök... Nån annan som är sugen, jag säljer henne snart till högstbjudande

SweetSun skrev 2008-09-08 14:27:59 följande:
    hm.. snart kommer våran 1årsförlovning upp.. har ni nåt förslag på vad man skulle kunna hitta på..?
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2