• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

Når trenger du en hjelpende hånd?? og by the way, jeg tolererer ikke å bli behandlet dårlig.... så er de ikke snill mot deg og bare lar deg prøve 2 kjoler, så sørger jeg for at du får prøve akuratt det du vil! jeg er en bitch... kan ikke noe for det!

• Tx2

Härligt, tänkte göra ett nytt försök nästa vecka. Måste kolla kvällsschemat först innan jag kan bestämma något. Någon annan än jag som vill prova klänningar?

• Myrmor

Men herregud vad hade de för himla storlekar då?? Du är väl typ en 36-38:a = så genomsnittlig man kan bli??

Tx2 skrev 2008-09-10 15:23:19 följande:
    jag var på helen´s brud o någonting i kungälv. Hon var jättebra så länge det bara var jag i butiken. Men dem hade inte så mycket som jag kunde prova. Var mellan två kollektioner och fel storlek på klänningarna för mig. Så jag får försöka ta mig till linnéstan o testa någon dag. Någon som vill med o hålla i handen/prova?
  • Tx2

Eftersom det var rea-tider så var det utplockat. Och det är en liten butik så finns det inte så mycket att välja mellan. Fanns några i 40 som jag funderade på prova men det kändes bara onödigt när det blir en massa tyg överalt. Jag vill ha en klänning som inte visar upp kroppsdelen jag är minst nöjd med. Hittade en ok modell men den hade för lite bling Men nu så kan jag inte hitta bild på den

• MD2009

Hej alla! Jag tittar in lite snabbt - har extremt långa jobbdagar och hinner inte riktigt med.. men det är helt självförvållat

skille: Tips på underbar säng - Carpe Diem, modell Sandö - som att sova på moln

sweetsun: superfin klänning - du kommer bli så tjusig!

tx2: jag skulle gärna följa med o prova men jag är såklart bortrest hela nästa vecka - typiskt! Men det kanske blir fler tillfällen

skille igen: dig shoppar jag gärna med - kan vara skönt att slippa vara ensam bitch

danielaa: ha en supertrevlig resa och lycka till med frissan - du får berätta sen!

Må bäst!

• skille

MD2009 ser ut som jeg skal til oslo i morgen om du vil ha bling bling vesken.....

• Tx2

Halloj,
    har vi bestämt vilken dag det blir hos Skille? Så att ja inte dubbelbokar mig.

MD2009: Verkar som det blir en sväng till staterna v 42 för mig. Skall bara fixa biljett o kolla om jag kan stanna någon extra dag för att springa i butik.

• baver

hej alla

jag har inte börjat pröva än ens TX2, men nästa helgkommer mamma och syster och då ska vi röja i varenda bröllopsaffär=) vi kan vara hemska kunder på tre olika vis...usch stackars personal om de är otrevliga.. hemskt egentligen att man utgår ifrån att det kommer bli otrevligt.

sweetsun, riktigt cool klänning!

jag fick hjärnsläpp och trodde att det var denna helgen vi skulle träffas... nu har jag en gubbe här som ska laga tvättmaskinen, artist jag kanske hinner till bion om man jobbar undan lite

• skille

Det aller beste er om det er fredag eller lørdag, MD2009 må jo kunne være med...

• Myrmor

jaa!! jobba himla tvättmaskinsgubbe!!

baver skrev 2008-09-11 09:25:48 följande:
    hej allajag har inte börjat pröva än ens TX2, men nästa helgkommer mamma och syster och då ska vi röja i varenda bröllopsaffär=) vi kan vara hemska kunder på tre olika vis...usch stackars personal om de är otrevliga.. hemskt egentligen att man utgår ifrån att det kommer bli otrevligt.sweetsun, riktigt cool klänning!jag fick hjärnsläpp och trodde att det var denna helgen vi skulle träffas... nu har jag en gubbe här som ska laga tvättmaskinen, artist jag kanske hinner till bion om man jobbar undan lite
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2