• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Linn74

SweetSun: Ja det är ju alltid enklare om man slipper skicka hit coh dit. Om inte din kompis vågar, så kan du säkert få tips om nån bra sömmerska här på BT. :)

• Vendel och Angelica

så ...
    recept upplagt!!

massor har ni att stå i!!
    jag har inte haft ngt med bröllop under hela veckan... el, jo jag träffade en vän som gifter sig 16 maj och har ENDAST bokat kyrkan... jag får panik för hennes skull.... hennes sällskap kan bli ca 80 pers.... hjälp

vår bröllops hemsida är snart klar för oss att börja leka med!! Yippeeee

Sweet sun, hoppas du hittar ngn som är bra som fixar din klänning!

ska ta mig lite frukost, ledig idag o ska gotta mig lite!!

kram

• Linn74

Jag satt och knåpade lite på bordsplaceringen i går, lite töntigt kan tyckas, eftersom vi inte ens skickat ut inbjudningar än, och inte vet vilka som kommer tacka ja (alla hoppas vi, men det är ju alltid nån som faller bort). Men jag gjorde det iallafall i Word, med hjälp av textrutor och det blev väldigt bra. Lika enkelt att flytta om som lappar på ett papper. :) Kan rekommenderas!

Sedan undrar jag om ni har börjat fundera på bröllopsresa. Vi har inte ens klart för oss vart vi vill åka. Maldiverna lockar, men det blir troligtvis för dyrt. Jag har dålig koll på researrangörer dit ner, är det någon som vet nån bra??

Vendel och Angelica: Kakan låter smarrig, hade det inte varit för att jag går på diet så hade den varit given till fredagsmyset i kväll ;)

Ha en bra fredag!

• baver

hej
    angelica, hoppas lillsmurfen mår bättre. här har sixten varit lite snuvig och smittat sin pappa (så han tror att han ska dö när som helst. vaför blir det alltid så när män är förkylda).

tack för receptet! nu ska här bakas!!

jag har nu bokat frisör, jag tar mig hela vägen till kungsbacka var först inne på en tjej som kommer hem till en och fixar, men det här kändes bättre. har dessutom hittat bilder med idéer till frisyr.

ha en go helg!!

• Linn74

baver: Var har du hittat de bilderna? Jag vet hur jag vill ha det, men letar med ljus och lykta efter en bra bild som jag kan ta med till frisören...

• baver

hej linn, jag tittade i bt's galleri och har för mig att man kan söka på frisyrer eller så, fanns massvis. hade tänkt lägga ut det i mitt bildgalleri men jag kommer inte ihåg exakt från vms hemsida jag hämtadedem så jag vågar inte...
    lycka till

• skille

Da er jeg snart på vei til Oslo, lurer på hvor mange ganger jeg kommer til å se på kjolen i løpet helgen....
    jeg skal se på vigsel ring og kjoler til mine søstre. Dere får ha en super fin helg!

• Tx2

Så var man tillbaka efter att ha ätit o druckit en massa gott. Inte bra för figuren.

Dessvärre blev det för mycket pengar att ta hem en tjej för att fixa till mig. Så nu lutar det åt det som jag kollade upp. Men jag skall höra med en tjej som gjorde sig iordning där, samt en några vänner som klipper sig där. Men då har jag ingen aning om vart jag skall fixa naglarna. Som växer som bara den. Tack för tipset MD2009! Och jag har slutat bita på dem!

Sweetsun: hojta till när du kommer på namnet på stället i kungälv. Snygg klänning förresten. Att du föll för en vit tillslut!

Linn74: Vi vet bara vart vi inte vill åka.

• MD2009

Tx2: Resultat redan med naglarna? Kul!
    Sök efter nagelteknologer, eller skönhetssalonger, finns ju massor och naglarna kan du såklart göra någon dag innan

• SweetSun

tx2; nä jag kommer aldrig ihåg, att man aldrig lär sig att skriva upp nanm eller spara annonser!!!

och ja... jag föll för en vit . det sa jag att jag absolut inte skulle ha, men så blev det ;)
    Det är lite komiskt, allt jag sagt i mitt liv att jag ALDRIG skulle göra eller klara, det har inträffat, och gissa, jag har gjort de sakerna och råkat ut för dem, haha, underligt..nån som testar mig tror jag

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2