• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

Det vet jeg ikke faktisk ikke. Har den fotografen du tenker på noen hjemmeside?

• Vendel och Angelica

Skille, jag skulle nog kunna tänka mig en SB fotografering... ska bara bli lite mer kompis med min figur
    Men Peter känns ju toppen, Han kändes super när vi träffade honom...

hmmm *mutter* avis på er som ska bubbla på fredag ...

• Linn74

Nej, jag har googlat på hennes namn men inte lyckats hitta. Hon heter Beatrice Larsson och är rekommenderad här på BT-forumet

skille skrev 2008-09-22 11:15:49 följande:
    Det vet jeg ikke faktisk ikke. Har den fotografen du tenker på noen hjemmeside?
  • skille

Angelica har sendt en mail til peter, hvor jeg spør om han tar slike bilder og hva det koster.

• Vendel och Angelica

Grejt!! !!

skille skrev 2008-09-22 12:21:00 följande:
    Angelica har sendt en mail til peter, hvor jeg spør om han tar slike bilder og hva det koster.
  • Tx2

Tror inte att min får en morgongåva, han får ju mig

Skall bli kul med fredagen! Dessvärre så är det en sådan vecka där vi bara går om varandra. Fredagskvällen är den enda kvällen som T är hemma Men det kommer fler chanser för mys.

skruttgumma: helens är inte jättestort men jag tyckte att det var lugnt att prova där, var själv i butiken. Men å andra sidan så är jag kanske inte den mest pryda.

• SweetSun

har funderat på SB, men tror en väninna ska ta bilderna! Jag har en bra systemkamera, och vi ska ta bilderna hemma hos henne i vinter nån gång, det ska bli skoj! Vi ska ta oss några glas och sen knäppa på =p kan bli helt galet, haha.

• baver

hej
    sb låter lite kul men jag säger som angelica...ska bara bli lite vän med mig själv först!

klänningsjakten gick sådär. vi var på remanns och tanten var väl trevlig men hon hade alldeles för många kunder och jag fick därför inte tillräcklig service...jag skulle titta runt efter kläningar själv och det är verkligen inte lätt när de hänger helt ihoptryckta i plast fodral..så jag provade en och gick muttrande därifrån...
    ...till underbara underbara tanten på johans som trots att hon stängde när jag kom, gick runt och letade efter en klänning som jag ville ha och jag provade tre.
    summa summarum så är jag inte längre helt insnöad på v-ringat untan jag kan tänka mig en rund ringning. och ska definitivt ha ett antikt tema (hittade öronhängen) med gråaktig spets vid urringningen och ev. nertill på klänningen.

så då var det sagt ser fram emot bubbelbubbel!
    nyfiken på vad ni skrev i inbjudningskorten alla, ha det ggott

• baver

by the way..det var inte den smileyn jag förväntade mig..mer såhär =p

• Myrmor

Var ute och kollade klänningar med mamma igår igen (fösöker klara av alla affärer jag vill titta i innan vi åker till london) Brides and beauties i borås.. (help vilken ufo-affär...) och julianas i nygård (mysigt, hon var väldigt hjälpsam, men hittade inget av intresse). Ska nu börja kolla in tärnklännigar (som man tydligen kan få i vitt ) eftersom de modellerna ofta tilltalar mig mer. Och så har jag hittat ett märke ("ginnis") som har precis min typ av klänningar (weddingsquare har dem).. mycket klänningar i huvudet nu .

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2