• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • baver

hej alla, nu måste jag berätta ngt roligt! jag har testat att shake'a modifast ett tag nu..jag skäms lite för det är verkligen inte min grej...mat är det bästa jag vet. men iaf jag har sippat på en sån varje gång jsag suttit och matat lillgrabben. vet inte riktigt vad jag vägde när jag började..mellan 80-82kg och nu 9 dagar in 75(!!)kg. snart är jag av med alla gravkilon! gött gött. det har verkligen gått smidigt. så nu ska jag nog testa lite gamla kläder igen hehe

• skille

Så kult, jeg klarte ikke modifast. så nå blir det hard trening hvor Andreas står å pisker meg i form. funker bra:)

• Linn74

Grattis!! Men vadå, har du bytt ut något mål eller har du bara druckit det utöver den vanliga maten??!
    Behöver gå ner 5-10 kg själv...

baver skrev 2008-10-07 11:02:01 följande:
    hej alla, nu måste jag berätta ngt roligt! jag har testat att shake'a modifast ett tag nu..jag skäms lite för det är verkligen inte min grej...mat är det bästa jag vet. men iaf jag har sippat på en sån varje gång jsag suttit och matat lillgrabben. vet inte riktigt vad jag vägde när jag började..mellan 80-82kg och nu 9 dagar in 75(!!)kg. snart är jag av med alla gravkilon! gött gött. det har verkligen gått smidigt. så nu ska jag nog testa lite gamla kläder igen hehe
  • baver

linn- modifast är en måltidsersättningsdryck, så det är det enda jag "ätit" 4 ggr om dan. chokladen är bäst, smakar precis som pucko.

• Linn74

Ah, jag tycker vaniljen är godast. ;) Har också kört Modifast med vanlig frukost och resten pulvermåltider. Men jag gick inte ner... Min kropp kämpar hela tiden emot...

baver skrev 2008-10-07 14:01:04 följande:
    linn- modifast är en måltidsersättningsdryck, så det är det enda jag "ätit" 4 ggr om dan. chokladen är bäst, smakar precis som pucko.
  • SweetSun

jag testade sån naturdiet förut.. 6 v med bara sånt. 6 hg. tack och aldrig mer.

• Linn74

Jaha, skönt att man inte är ensam då... Jag åt en mager frukost (½ dl bran musli och 1 dl yoghurt) och resten Modifast, ändå hände inget alls på 2 veckor... Man borde ju märka skillnad rätt snabbt annars, med den magra dieten...

Nåja. Att gå upp är ju tyvärr inga problem...

SweetSun skrev 2008-10-07 15:00:40 följande:
    jag testade sån naturdiet förut.. 6 v med bara sånt. 6 hg. tack och aldrig mer.
  • Tx2

Blä, tuff dag på jobbet o alldeles för lite sömn. Men jag har i alla fall kollat upp så det inte skall vara några problem att vara 70-80 personer på fästningen och bokat in en träff.

Sweetsun: Det är sant, men då känner jag att det räcker att lägga 700 för första natten, kommer inte bli så många timmars utnyttjande av rummet och sedan fläska på dagen efter.

• Bullen73

Hej tjejer, har kollat in er ibland, men inte så mycket att skriva eftersom vi inte har så stor aktivitet i vårt planerande än. Men i lördags var vi och kollade på lokalen, kyrkan och hotellrummet! Det blir nog jättebra! ÄR så glad. Vill nu bara veta vad maten skall kosta så vi kan börja spara ordentligt! Är det någon av er som skall låta sy upp klänning? Jag har ju redan tyg från Kina... Kram

• SweetSun

tx2; jag har full förståelse eftersom ni ska vara 2 nätter också!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2