• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • SweetSun

tx2; så har vi tänkt med! det får bli plast där, bara att slänga i en säck sen, de fina glasen får de till middagen ;) Ev att vi kanske skålar i riktiga..hm.. nja.. känns dumt. (tänker högt)

• Tx2

Tror att det funkar bra för er att skåla i riktiga.
    Vet inte hur det blir för oss, funderar på att åka en sväng upp till fontin o pausa o äta lite innan vi åker till festen och då är det säkert trevligare med riktiga glas med packat i en korg.

• SweetSun

ja det blir väl att man åker en sväng eftger vigseln, festen ska börja kl 18 har vi sagt så att de hinner ställa iordning maten och så, emellan. men vet inte riktigt vad vi ska hitta på..

• Tx2

Ni skall ta det lugnt och bara njuta av att var ni två på något lugnt ställe, kanske stanna till på hotellet en sväng. Tror det blir så mycket ståhej vid vigseln o precis efteråt när alla skall ta kort o gratta så man hinner inte känna efter/reflektera. Dessutom är det nog bra att fylla på energidepåerna lite.

• Danielaa

Hej tjejer!

Vill bara bekräfta som Tx2 skrev, jag lever! Å har inte fastnat i Norge, utan har bara vart riktigt körigt här hemma...! Men de har ordnat upp sig nu å allt e som vanligt igen!
    Kan ta de mer när vi ses istället... Har inte massa tid/ork idag men ville bara skriva några rader å att jag saknat er allihopa massor...! Så, nu kommer ni få stå ut me alla mina inlägg igen som vanligt!

Puss å kram!

• MD2009

Kul att höra ifrån dig igen!!

Du har varit saknad.

Danielaa skrev 2008-10-09 22:08:11 följande:
    Hej tjejer!Vill bara bekräfta som Tx2 skrev, jag lever! Å har inte fastnat i Norge, utan har bara vart riktigt körigt här hemma...! Men de har ordnat upp sig nu å allt e som vanligt igen! Kan ta de mer när vi ses istället... Har inte massa tid/ork idag men ville bara skriva några rader å att jag saknat er allihopa massor...! Så, nu kommer ni få stå ut me alla mina inlägg igen som vanligt! Puss å kram!
  • Danielaa

Tack vännen! Va gullig du e!
    Nu sitter jag på jobbet å orkar inte riktigt komma igång...!

MD2009 skrev 2008-10-09 22:28:09 följande:
    Kul att höra ifrån dig igen!!Du har varit saknad.
  • Tx2

Välkommen tillbaka! Har saknat dig.
    Kram

• Vendel och Angelica

*vinkar till Danielaa* trevligt att ha dig här igen

Idag är en sån där dag, jag vaknar och inser att jag har dubbelbokat mig suck....
    Har varit så de sista två veckorna...
    ja ja det har löst sig utan att ngn har blivit ledsen... men jag hatar att avboka ngn el ngt...

Tx2 får ta o snacka med, artist, att jag inte tänkte på henne *skäms'

Vad händer för er flickor i helgen?
    jag ska jobba denna helgen med *pest*

kram

• Myrmor

Hej hej tjejer!

Nu är jag tillbaka, har haft det supertrevligt. Lite dåligt shoppat dock, (två par byxor, en tröja och en hög med kläder åt myran) är högst oimponerad av mig själv .

Danielaa: Gott att du är tillbaka!

Tx2: Letar du efter managerjobb? Du säljer mig bra

V&A: Ja SKÄMS . Skämt åsido, om du vill ha andra namn har jag en hög! Trist med jobb i helgen

I söndags var vi och mätte lokalen mer exakt, så fredagsnöjet blir att klippa ut skalenliga pappersbitar av bord och rum för att se hur vi bäst dukar för att få in ALLA våra vänner.. hmm... Lite klurigt, det finns bord gjorda för 6, 7, 8, 9, 10, 11 och 12. Kör man på många små eller få stora? Måste testa.. får väl se hur många jag får klippa innan myran börjar käka upp dem .

Min helg är smäckbokad av två konserter, men jag träffas GÄRNA i veckan, har inget inbokat typ (förutom kör måndag och tisdag från 18.30). Åh och jag har fått en rolig förfrågan (genom solid - en liten kör jag sjunger i). En superrik amerikan ska gifta sig i domkyrkan med en svenska i höst, gissa vilka som ska sjunga på festen . Sååå kul! Bland gästerna finns elton john och mick jagger... slå det om ni kan .

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2