• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • SweetSun

välommen tillbax danielaa & artist!

Idag åker vi upp till norrland för att hälsa på mamma =p Ska bli jättetrevligt!

• Tx2

Artist: man blandar hejvilt med storlekarna på borden!
    Snart kommer jag att ta betalt för managandet Grattis till det stora spelningen. Hm, undrar om jag har någon del i det Då kanske du blir en superkänd stjärna efter det! Tur att vi lärde känna dig innan. Kan jag få din autograf?

Jag åker till det stora landet i väst imorgon. Supernervös att klara mig själv o är så trött då jag sover dåligt. Men jag hoppas på att lite shopping på söndagen skall få mig att slappna av. Kommer bli en drös med mjukiskläder. Och förhoppningvis snygga underkläder till bröllopet.

Glöm inte taco o tequila-kvällen hos baver.

• Vendel och Angelica

Artist WOW vad coolt!! det är väl han som har skapat grejer för Microsoft som gifter sig med en mkt ygre svensk skönhet
    Vill oxå ha din autograf
    Tänk vad coolt!!!

Ja men Artist, vi kan väl snacka i hop oss lite om sjungande o så på bröllop vad du "kostar" vad du kan tänka dig att sjunga mm vi vill väl ha uttjatade sånger Se mig (Barbados) och Your my inspiration (chicago)

• Myrmor

Absolut, det vore en ära! Fråga om pris på tacovällen.. jag är säkert billigare efter ett par tequila ..

Vendel och Angelica skrev 2008-10-10 10:54:40 följande:

Artist WOW vad coolt!! det är väl han som har skapat grejer för Microsoft som gifter sig med en mkt ygre svensk skönhet Vill oxå ha din autograf Tänk vad coolt!!!Ja men Artist, vi kan väl snacka i hop oss lite om sjungande o så på bröllop vad du "kostar" vad du kan tänka dig att sjunga mm vi vill väl ha uttjatade sånger Se mig (Barbados) och Your my inspiration (chicago)
  • Vendel och Angelica

SKa ha med mig en egen flaska tequila till dig haha

artist skrev 2008-10-10 10:59:04 följande:
    Absolut, det vore en ära! Fråga om pris på tacovällen.. jag är säkert billigare efter ett par tequila ..Vendel och Angelica skrev 2008-10-10 10:54:40 följande:
  • Tx2

Glöm inte att managern behöver sin del oxå

• SweetSun

det blir alltså en taco och autograf-skrivar kväll hör jag

Jag har lagt ut bild på våran bil nu =p Skrivit det i alla mina trådar nu tror jag

• Myrmor

Visst kan jag skriva autografer men då blir det med den NYA namnteckningen..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2