• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • missbilly

Ja visst är det tråkigt när man inte får nån respons från familjen.

Tacka vet jag en av mina bästa vänner!! Hon blev så glad så hon började gråta!!!
    Hon likasom jag är en obotlig romantiker!

• Nalle Puh 40

Ja, min syter började oxå gråta när vi frågade om hon ville vara tärna

• karni5

Trist skruttgumman! men tänk på att man kan inte välja sin släkt men du har valt din m2b!!!!!!

• skruttgumma

Ja, våra kompisar har iaf blivit jätteglada.
    Min m2b´s best mans fru blev så till sig så hon glömde bröden i ugnen

Men håller med er om att man inte hade klarat sig utan er här på BT. Det är så skönt att ha likasinnade att prata med..

Men en sak: alla som har gift sig eller varit med och planerat ett bröllop ganska nyligen har faktiskt tyckt att vi kommer få det stressigt när vi bestämt ett datum mindre än ett år från förlovningen. Sagt till oss att snabba oss med bokningar om vi ska få det vi vill ha osv.

Så jag tror inte att vi är ute i så god tid, tror bara andra har dålig koll på hur mycket som måste klaffa.
    Iaf intalar jag mig själv det

• SweetSun

haha ja det är lite roligt, jag är fruktansvärt oorganiserad i vanliga fall, gör allt i sista minut, men detta har blivit nått som jag känner måste klaffa 100%. Jag har blivit lite kontrollgalen, och blir stressad när tex min mamma säger att hon ska fixa nåt.. då vill jag veta exakt hur och när..

När vi var hos fotografen skrattade han lite och sa att vi var väääldigt tidiga ute Men det kändes skönt att få boka honom. Alla tror jag som vi berättat för tycker vi har planerat så himla tidigt, vissa tycker fortfarande det är överdrivet långt kvar, men jag menar hallå! det är ju bara 8 månader kvar!!!

• Tx2

Fast mycket går att fixa på kort tid oxå. Nu blir det så många beslut som drar ut på tiden så att man inte kommer till något avslut. Alldeles för mycket lösa trådar just nu. Frustrerande.

Jag gifter mig samma helg som en av mina bästa vänner gjorde i år. Och jag tror att dem började med sin planering under hösten, så när jag berättar för mina vänner så tittar dem på mig o skrattar att oj, har ni redan bestämt det och det

• SweetSun

ja så tänker jag ibland också, att tiden gör att man velar för mycket.. som med min klänning, jag hoppas nu att jag inte velar igen! Hoppas jag får klänningen till veckan så jag får testa den och känna mig nöjd!

Nä man kanske skulle ha haft mindre tid för att gör mer snabba val utan tvekan.. men endå mysigt att ha den långa tiden att prata om bröllopet tycker jag.

Älskar när man ligger i sängen med sambon och vi diskuterar detaljer =P

• Tx2

Oj, går han med på att prata detaljer. Impad. Diskussionerna hemma handlar mest om dem stora sakerna. Men nu så har han nog löst en punkt på listan så det är kanske dags att ge honom nästa uppgift.

Påminn mig inte om klänning

• SweetSun

haha ja jag är fruktansvärt nöjd med min m2b =P Han pratar gärna med mig om detaljerna, och det är ju han som ringer och bokar allt, och jag får bestämma och komma med förslag ang detaljer.( han har bett mig gör det eftersom han själv anser sig vara totalt fantasilös) Han lyssnar och gillar det mesta jag kommer med. Jätteskönt!

• LillEm

Jag vill så gärna berätta för någon vän/familj att vi ska gifta oss (22 maj 09), men jag o m2b har kommit överens om att hålla det hemligt tills vi har skickat ut inbjudningskorten i januari. Min m2b är jättebra på att hålla hemligheter men jag vill bara skrika ut o berätta för hela världen . Men tills vidare får det räcka med er på BT.

/ LillEm

Svar på tråden Maj 2009