Tack :)
Vi är nöjda med dom, och är redigeringen inte tipptopp så är det troligtvis mitt fel eftersom det är jag som har gjort det mesta. Sen blir faktiskt kvalitén något sämre när man laddar upp dom här.
För det pris vi betalade är jag jättenöjd och jag kan leka och prova mig fram med alla bilderna hur mycket jag vill. Vårt största problem är att vi har så många bilder, fick mellan 600-700 st högupplösta orginalbilder, vilket gör det svårt att sålla.
Hade vi anlitat ett proffs hade vi haft 8-16 bilder i ett album för det fem-dubbla priset (här där jag bor verkar dom vägra att lämna ut bilder digitalt).
Dom som vill lägga pengarna på foton ska ju göra det, vi anser att vi kan ha dom pengarna till bättre saker (har nyligen köpt hus och planerar barn).
Little Nikki skrev 2008-06-22 17:14:22 följande:
Dom som har klankat ner på Silvas bilder tycker jag vart lite klantiga. Nu är ju deras bilder så som dom ser ut. Tycker kanske att det va lite onödigt att tala om bristerna för paret. Visst det är en amatör som tagit bilderna men dom är faktiskt inte illa alls. Bildidé får man ju säga är väldigt bra - då tänker ja på den dom ligger i gräset och när dom kramas på filten. Sen är det faktiskt bara efterbehandlingen som inte är särskilt bra, men det går ju alltid att lösa i efterhand om man har ett bra utgångsläge.Inga galna skuggor rätt igenom deras ansikten eller så! Lite överexponerat på i gräset bilden men ibland är inte sånt helt lätt ens för oss som jobbat länge. På de flesta bilderna har fotografen placerat paret under ett träd för att få skydd mot solen - vilket vi proffs ofta gör om vi inte har med ljus som kan "overpower" solen. Jag tycker man kan gratulera paret för dom har hittat någon som inte var helt ute å cykla...Sen kanske jag hade kontaktat en duktig grafiker som kan göra nåt av dom men det e jag det!!!