• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • Virvel

Jag har också funderat på det där med sovandet. Jag kommer förmodligen ligga och vända och vrida mig och tänka nu måste jag somna, nu måste jag somna. Sen kommer jag att vakna på morgonen med glansiga, röda ögon och man ser ut som man har varit ute och festat i tre dygn, minst.

• Nufsan

Hej tjejer, jepp nu är det bara en vecka kvar

Var och blev provsminkad igår och det blev kanonbra. Nu kommer en vecka som lär bli tokspäckad med allt som ska fixas in i det sista.... Själv ligger jag och vrider mig redan nu när jag ska sova för jag tänker på allt

Hoppas ni får en härlig dag och måtte vädergudarna vara med oss och ge oss det bästa vädret som kan erbjudas

• kalevala

jag har lite svårt att fatta det har gått såååååååååå fort.

vi har två fam från frankrike som kommer på fredag så det är städning handling bäddning till de oxå ..........

så har jag någon som tackat nej först som kommer nu och frågar får jag komma ....?????trouble maker!!

• blivandefrularsed

Hej hej!!!

Äntligen SEMESTER och en liten liten vecka kvar!!! Gahhhhhhhh!!!!

Ska iväg till svägerskan snart och få ansiktsbehandling och bli provsminkad. Spännande!! Provade klänningen i förrgår och nu har jag gått ner i vikt så att magen inte putar längre (den är ganska tight som ni kommer att få se sen) och den är såååå fin!! Längtar tills jag får se allt ihop: hår, sminkning, klänning!!

Regn regn regn, ja vi hoppas verkligen att det ordnar upp sig mot slutet av veckan...brännan kommer väl börja blekna nu med..

Gahhhhhhh!!!

• feministbrud

Tide går FÖR fort!! Och varför regn? Nu är jag hemma i barndomasstaden (samma som du befinner dig i Blivandefrularsed). I Stockholm regnar det minsann inte.

• Nufsan

Nu är jag sur... kollade min mail idag och ser att min en kompis tackar nej till bröllopet... och allt är klart... programmen upptryckta, bordsplaceringen är gjord, jag tror jag blir galen!!!!!!!!!!!!!!!

Hennes ursäkt är att hon har en tenta som ska göra vecka 35 och inte har pluggat på hela sommaren, så jävla dåligt... Hennes sambos morfar har dött och de har urnsättning den 11 augusti så han kan inte av ngn anledning

Här regnar det också idag... kunde inte vara bättre NOOOOT

• Fru MAppell

Hej
    Vad trist nufsan, vi ska skriva ut alla program och placeringar till festprogrammen imorgon, om det blir några ändringar i det sista så ändrar vi på den stora placeringen vi ska ha ute. Får skriva ut den sista kvällen.
    Jag var också på provsminkning igår, och jag blev såååå nöjd, ser fram emot dagen D nu ! Sova natten innan kan man nog inte räkna med...särskilt inte när man har småbarn, får nog ställa in sig på en natt med öroninflammation hos barnet eller nåt ! Värre kan det ju inte bli !
    Nu ska vi få barnvakt och få åka iväg och köpa lite fräscha kläder till m2b, så att ahn är lite snofsig på bröllopsresan.
    Hoppas det inte regnar på dagen D

• Virvel

Här regnar det idag och det är sååå skönt. Det kan gärna regna hela veckan så att det blir lite lättare att andas när det blir fint på lördag.

• nilia

Här är det oxå regn, stackars de som gifter sig idag! Läste en 9-dagars prognos på expressen igår, lite svårt att tyda men det stod att det skulle bli finare igen men sämre till slutet av helgen. Men vad sjutton är slutet av helgen? Det måste ju vara söndagen, för lördagen är ju helgen Vi får hjälpas åt att hålla alla tummar och tår som finns iaf!

Usch jag blev så sur igår, fick reda på att några av våra gäster har strunat i att vi bara önskar oss pengar och har köpt något istället. Får lite panik, för om de som är nära vänner till oss strunar i det lär ju säkert alla andra göra det oxå!? Min m2bs systers sambo sa oxå till oss att "ni fattar väl att ni inte får pengar av oss". Varför kan inte folk respektera vår önskan!? Vi har levt ihop i snart 7 år och behöver verkligen inget, förutom tid ihop och en avkopplande semester!
    Vi kommer fasen inte ha råd med vår resa om alla ska köpa en massa annat istället
    Grr.. får man vara så oförskämd att redan blir sur?,-)

• Virvel

Jag hade också blivit förbannad. Det är ju ändå pengar dom ger fast i form av saker som ni inte behöver. Det är väl inte så svårt att ta reda på hur mycket dom kostar om dom nu är rädda för att visa hur mycket dom lägger.

nilia skrev 2008-08-02 12:02:03 följande:
    Här är det oxå regn, stackars de som gifter sig idag! Läste en 9-dagars prognos på expressen igår, lite svårt att tyda men det stod att det skulle bli finare igen men sämre till slutet av helgen. Men vad sjutton är slutet av helgen? Det måste ju vara söndagen, för lördagen är ju helgen Vi får hjälpas åt att hålla alla tummar och tår som finns iaf!Usch jag blev så sur igår, fick reda på att några av våra gäster har strunat i att vi bara önskar oss pengar och har köpt något istället. Får lite panik, för om de som är nära vänner till oss strunar i det lär ju säkert alla andra göra det oxå!? Min m2bs systers sambo sa oxå till oss att "ni fattar väl att ni inte får pengar av oss". Varför kan inte folk respektera vår önskan!? Vi har levt ihop i snart 7 år och behöver verkligen inget, förutom tid ihop och en avkopplande semester!Vi kommer fasen inte ha råd med vår resa om alla ska köpa en massa annat istället Grr.. får man vara så oförskämd att redan blir sur?,-)
Svar på tråden 080809 del 4