• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • Nufsan

Hej tjejer, ja herregud vad det drar sig närmare! Nervositeten börjar verkligen komma och mina nära och kära planerar och donar för fullt och ÄNDRAR hit och dit... Snart ställer jag mig och skriker att det får bli som jag och min m2b har bestämt!!!

Jag säger som dig nilia.... vi vill ju ha en resa att minnas för alltid i present! Jag hoppas att detta respekteras av alla!!

• nilia

Min nervositet är verkligen här nu! Kunde inte sova inatt, satt uppe och skrev listor på allt som måste göras denna veckan. Jag är nog mest nervös för att glömma något!
    Va jobbigt men folk som ändrar hit och dit!? Det går ju inte!

Nufsan skrev 2008-08-03 08:28:29 följande:
    Hej tjejer, ja herregud vad det drar sig närmare! Nervositeten börjar verkligen komma och mina nära och kära planerar och donar för fullt och ÄNDRAR hit och dit... Snart ställer jag mig och skriker att det får bli som jag och min m2b har bestämt!!!Jag säger som dig nilia.... vi vill ju ha en resa att minnas för alltid i present! Jag hoppas att detta respekteras av alla!!
  • blivandefrularsed

Och jag vaknade 07.00 i morse, gick och la mig 02.00 inatt... Har fixat med festprogrammet och nu fått upp m2b ur sängen. När han ätit frukost ska vi åka till ICA och köpa vatten, cider, kaffe mm till festen.

• TyresöBrud

Ja viist är det konstigt att folk inte förstår att man vill ha resa. Vi hade flera som inte ville ge pengar, de kan ju gå till vad som helst. Vi har då sagt att de kan köpa pressentkort på vår resebyrå så vet de ju att bidraget går till resa men det är det vi vill ha. Pengar eller pressentkort! Har fått kommentarer som, det är ju så opersonligt finns det ingen sak som ni vill ha. Eller Blir ni arga om ni får något annat.
    Nej, inte arga men vi önskar oss inget annat, vi vill ha pengar eller pressentkort! Ska det vara så svårt att förstå?!

• TyresöBrud

Kanske ska skriva också att vi faktiskt även fått höra possitivt som va skönt att vi slipper springa och leta pressent och sen va rädda att det blir fel eller att ni får dubbelt!

• nilia

Usch vädret ser inte bra ut här där jag bor inför denna vecka
    Bryter nog ihop om det blir dåligt väder den 9:e! Det får inte regna!!!

• bridesilly

HÄRLIGT imorse började min semester. En hel månad avkoppling äntligen och på lördag smäller det. Vi håller på som bäst och tvättar och stryker allt som ska med på bröllopsresan. Har lämnat in min klänning, bolero och slöja för strykning. Den här veckan är det stenhård träning på dansen som gäller

• Emkalo

Jag vet, det är skittråkigt om det regnar! Men jag kan ju inte påverka vädret, så försöker jag att tänka! Så det är ju egentligen det enda man inte ska strassa över, för vi kan inte påverka det på ngt sätt :) Men det är klart att det är tråkigt!

Däremot så säger vår fotograf att det är bra om det inte är strålande sol för då kisar alla på korten, ljussättning blir inge bra osv. Hon sa att molnigt väder gav de bästa bilderna :) Så jag hoppas faktiskt att det inte blir strålande sol eftersom det även skulle bli jääääkligt varmt!

nilia skrev 2008-08-03 11:51:51 följande:
    Usch vädret ser inte bra ut här där jag bor inför denna veckaBryter nog ihop om det blir dåligt väder den 9:e! Det får inte regna!!!
  • bridesilly

Jag hoppas det blir sådant väder som min mamma på skoj har "beställt" 22 grader varmt och sol Nåt litet fluffigt moln får det gärna vara så fotografierna blir bra

• lollan82

vi ska ha fest i logen... underbart mysig..
    jag känner såhär;
    vi gifter oss 13.00 då ska det vara sol fram till 18.00 haha
    edan kan det regna för i logen med smattreandet på taker.. gud vad underbart..haha

och då ka jag inte ut mer haha

Svar på tråden 080809 del 4