• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • Bride in England

Haft tva avhopp i helgen - ett par har just gjort slut och tjejen flyttar hem till sin hemstad idag! Och en tjej skulle kommit med sin pojkvan men han skulle ivag pa en svensexa och kan inte nu (kanner honom inte sa jag kanner mig inte sarad eller sa, bara valdigt irriterad). Sa det var bara att gora om bordsplaceringen o gasthaftet i helgen Hoppas inget mer sant har hander.

• feministbrud

Var ser ni lördagsvädret? Jag hittar bara regn plus 23 grader på fredag. Jag är försiktigt optimistisk. Finns inget annat att vara i slutstressen

• Bride in England

Hur gor ni for att halla er friska?? Jag vet ju att stress och oro inte ar bra for immunsystemet men hur motverkar man detta!? Jag tror att jag bara ska forsoka slappna av nu och inte oroa mig for smasaker - jag later andra gora det istallet. Familjen kommer pa onsdag (systrar redan pa tis!) sa de far ta over. For det allra viktigaste ar ju iallafall att man ar frisk och mar bra!!!

• kalevala
    BettyB skrev 2008-08-04 17:21:59 följande:
    Åh jag blir galen! Vi har flera gäster som börjar droppa av. Ett par sa IGÅR att det kör i hop sig för dem så de hinner inte komma! Eh va? Här står vi med en kuvertavgift på 950 spänn! har folk inget hyffs? Vick ta in två reserver. Idag ringer en annan gäst och berättar att frun har brytit benet o inte kan komma o då vill inte mannen gå heller. Gaaaah! Självklart förstår jag att frun inte kan komma men det är ändå jobbigt för oss.Fler som har haft avhopp?
    nej tvärtom ....vi blir fler o fler !???
  • TyresöBrud

Usch, det bara öser ner! Vill inte klafsa omkring på en gyttjig gräsmatta i mina fina skor och min fina klänning! Få det att sluta!

• kalevala

ja om jag kunde .........här är full storm i mitten av skåne och myyycccket regn

• bridesilly

kolla vädret på www.dmi.dk gå in på verden och sen välj land och
    by

feministbrud skrev 2008-08-04 17:48:02 följande:
    Var ser ni lördagsvädret? Jag hittar bara regn plus 23 grader på fredag. Jag är försiktigt optimistisk. Finns inget annat att vara i slutstressen
  • bridesilly

Hmm hur gör jag för att hålla mig frisk. Tuggar vitaminer, spritar mig massa på jobbet, håller mig undan väldigt sjuka personer hehe Tja förövrigt har jag vart så förkyld i början av sommaren så mitt immunförsvar gav mig väl en paus och låter mig vara frisk ett tag nu istället

• Emkalo

Ni kan även kolla www.weather.com, sök på stockholm, Sverige och välj sen metric om ni vill ha celciusgrader istället för farenheit. Sen kollar ni 10-dgr prognos.... regn sägs det där :)

• Mrs Robin Hood

Tjejer ni stressar mig med allt regnprat. Klart det inte kommer regna.... och skulle det göra det så kan vi ju inte göra något åt det. Okej jag lät nog lite väl optimistisk men vi får försöka att inte tänka på det utan ha ett paraply redo så ska vi nog slippa regnet.

Svar på tråden 080809 del 4