• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • TyresöBrud

Måste bara skriva, min underbara väninna som lovat att hjälpa mig dagen innan. Lämna saker här och där och även ska sminka mig, hon hade skickat ett kort till mig idag där det står att haon är så glad för vår skull (min & m2b) att det kommer att bli enn minnesvärd och kärleksfull bröllopsdag så dagen innan kommer hon och hämtar mig på morgonen, vill bjuda på mysig frukost och massage så jag ska kunna slappna av njuta av dagen fullt ut. Så underbart gjort, blev alldeles rörd!

• Emkalo

Tyresöbrud, vad gulligt av henne!!

Bride in england, vi har valt BB.Har dock hört att BV är det man får bäst värde för, eller för dte priset man betalar är BV mest värt. Men det skulle göra att resan skulle bli dyrare än vi ksulle vilja, därför valde vi BB, så vikan vara bort ai tre veckor! Men jag tror oxå att det blir toppen!Då hinner ni säkert se bilder från vår resa innan ni åker :) Jag vet inte var jag fick det ifrån, men jag läste att ni skulle åka det den 2 nov :) Tji fick jag!

• Bride in England

Tyresöbrud: ah vad gulligt!! Jag hade ocksa blivit alldeles rord. Hon verkar vara en superkompis!

Emkalo: Om jag hade valet mellan att aka tre veckor till BB och tva veckor till BV hade jag ocksa valt BB! Man sover ju bara dar, det ar on man vill se. Harligt!! Tankte faktiskt sjalv inte ens pa det alternativet - dock hade det nog varit svart att fa ledigt sa lange samt det hade kanske anda blivit dyrare... Ja vad kul om vi far se bilder!!

• bridesilly

Tyresöbrud
    Var glad att du har en sådan vän Låter som en väldigt värdefull relation

• nilia

Idag har vi provdukat, blev jättebra! Väldigt stilrent och enkelt! Känns skönt att ha testat så man vet att det kommer se bra ut sedan.
    Har även träffat fotografen, han verkar väldigt proffsig och hade sååå många fiiiina bilder! Känns hoppfullt

nufsan:
    Va jobbigt med din svägerska! Hehe måste berätta om min svärmor, hon har ringt till min tärna(även toastmaster) och sagt att hon tyckte att hon och de andra 2 tärnorna borde göra en dans. Min kusin är danspedagog så hon tyckte att hon kunde lära dem något som de kunde dansa under middagen!
    INGEN av mina tärnor varken kan eller dansa.. och det är ju ingen cirkusföreställning heller utan en bröllopsmiddag. Doh!

Tyresöbrud:
    Underbar vän du har! Min bästa vän är lika härlig hon, det är sån lycka att ha sådana vänner

• lollan82

jag ska ha riktigt svartbrunt guldigt sotigt runt ögonen.
    och lite guld brons rosa läppar.

och mass alockar i håret haha

ja på tal om förkylninmg så är jag och m2b riktigt förkylda sedan 1 v toillbaka.. går upp mot bihålorna aaaaaa
    vill inte haha
    måte sola haha

• bridesilly

Uscha tala inte om förkylningar eller bakterier överhuvudtaget...spritar mig konstant på jobbet (äldreboende) så att jag inte ska dra på mig massa baskilusker såhär nära inpå bröllopet

• TyresöBrud

Tack alla, ja hon e fantastisk!

Nu är alla fest och vigselprogramm klara, de blev sååååå snygga. Och även placeringskartorna är klara, så skönt!

• kalevala

jag håller på med mina placeringskort, ska fortsätta idag!

• chamor

Fick sex avbokningar IGÅR. Fick göra om hela bordsplaceringen. Är SÅÅÅÅ less just nu

Svar på tråden 080809 del 4