• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

Hehe, där ser man :)

Nu har du fortsatt en tradition.

kan dock skryta med att jag startade den första tråden för länge sen

Snygg klänning förresten! :)

• Anja 19 juli 2008

Haha jaså Hur länge sen var det måntro (du som är så gammal )

• Anja 19 juli 2008

Tack glömde jag ju säga hihi

Är ju barnsligt förtjust själv

• Fjosok

Skulle nästan vilja visa den nya bakelsen som hänger på väggen

• harthurs

Sager hej till alla er som ar vakna!
    Ska kolla pa din klanning nu Anja.

• Anja 19 juli 2008

Fjosok jaaa men gör det då... det måste du väl få? Du försöker ju inte sälja den till oss! Jag har ju redan klänning Du måste väl få visa den om man BER om att få se den eller, det spelar ingen roll???

inboxa adress annars. jag är såklart hur nyfiken som helst. Fattar inte hur man kan sy sådär. Måste ju ta hur lång tid som helst!!!

• Anja 19 juli 2008

harthurs

hej hej kika på du

Nu ska jag själv lägga mig snart.. Är bara så uppe i varv efter en hel helgs jobb, gick av passet ikväll kl.22. Är trött men måste varva ner tills jag blir TRÖÖÖÖÖTTT och det är jag nu

• Fjosok

Jag vet, det är bara för feedback, men vill som sagt inte bli fälld för reklam jag inte ägnar mig åt :) Kan alltid komma in nån som reagerar negativt :)

Så ursäkta om jag inboxar i det fallet :)

• harthurs

Anja- superfin klanning! Och vilka vackra blommor! Skulle ocksa vilja ha rosa men eftersom vi har ett host(vinter)brollop sa funderar jag pa morkroda blommor.. eller benvita kallor.. vi far se
    Aa vilken fin kyrka! Och festlokalen, omg va maffigt!!

• Anja 19 juli 2008

harthurs

tack *rodnar lite*

Men duuuuu, jag var ju inne på din sida, igår om jag inte minns fel, och dreglade över din klänning. Den är ju SKITSNYGG, såååå fin!

Vi har bra smak vi, hihi...

Hmmm men du, kan man inte ha knallorange gerbera eller germini på ett höstbröllop! Vore ju SKITsnyggt!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...