• SweetSun

Allvarliga/kroniska sjukdomar

Finns det några fler här som lider av det? Skulle va kul att få kontakt med er om hur ni tänker och ser på framtiden.

Jag kan bli så arg på alla som klagar på förkylningar och finnar på näsan, när det faktiskt finns värre saker i livet...

• Svar på tråden Allvarliga/kroniska sjukdomar
  • SweetSun

ok, ja vissa får bara mindre problem av sin ms, medans vissa råkar riktigt illa ut. Skönt att höra endå att det finns folk som kämpar!

Jag sitter och väntar på ny medicin, så det ger mig nytt hopp just nu!

Jag försöker se det ljusa i livet, och att detta kanske har nåt gott med sig. Man får ju se till det man har, och mitt största glädjeämne är ju min partner!

• prd

Hej hej
    Hur mår du idag?
    Kram
    Thailand 08 skrev 2008-04-16 08:35:57 följande:

Kryp ner i sängen igen! Krya på dej
  • 20080719

SweetSun, får man fråga vad du har för mediciner nu? Sprutor eller?

• prd

Tack så jätte mycket.
    Jo då idag e det lite bättre men det går ju upp å ner.
    Joel e mer spastisk idag.
    Hur mår du?Hoppas att du mår bra

Tingeling_99_ skrev 2008-04-16 08:01:08 följande:
    Usch ! Hoppas att det blivit bättre....
  • Thailand 08
    prd skrev 2008-04-16 11:01:21 följande:
    Hej hejHur mår du idag?KramThailand 08 skrev 2008-04-16 08:35:57 följande:
    Hej! stel och ont lite överallt.
    men jag gick upp med maken lite före 6 och har bakat tårtbottnar.Bara festen är överstökad så ska jag vila..
    Hur har ni det då?
  • SweetSun

20080719; Ja sprutor som jag tar 3ggr/veckan. det är väl den vanligaste behandlingen, men jag har blivit så dålig utav dem, och de triggar igång sjukdomen ytterligare.. så jag väntar på besked om jag kanske ska få börja med dropp ist, som då blir var fjärde vecka.. å det skulle få vara så skönt att slippa sticka sig...

• 20080719

Klart det är skönt att slippa sticka sig.

Önskar dig all lycka!

Massa kramar

• prd

Tänker på dig
    Här e det ok, Joel sover nu han hade en stor kramp förut.
    Hämtade honom på korttis förut vid 10, då blir han så glad så oftast så får han kramper då.

Du får tillåta dig själv att vila lite
    Jag vet det e inte lätt med allt som ska fixas.

Kram
    Thailand 08 skrev 2008-04-16 11:08:20 följande:

Hej! stel och ont lite överallt.men jag gick upp med maken lite före 6 och har bakat tårtbottnar.Bara festen är överstökad så ska jag vila..Hur har ni det då?
  • fyffy

SweetSun: Hoppas du får börja med dropp (antar att det är tysabri??), det är toppen!

• Thailand 08
    prd skrev 2008-04-16 13:04:13 följande:
    Tänker på digHär e det ok, Joel sover nu han hade en stor kramp förut.Hämtade honom på korttis förut vid 10, då blir han så glad så oftast så får han kramper då.Du får tillåta dig själv att vila liteJag vet det e inte lätt med allt som ska fixas.KramThailand 08 skrev 2008-04-16 11:08:20 följande:
    Ska ta en kopp kaffe nu och sen plantera ut lite penseer.
    Sköt om er
Svar på tråden Allvarliga/kroniska sjukdomar