• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

Håller på att fixa en modell av våra bord som ska in i festprogrammet....fan det eju skit svårt......
    Ska ha ett låååångt honnörsbord med 6 st kortare tungor.....
    Ngn som vet var jag kan fixa en sån, den som finns på BT är inte möjlig med 6 tungor....

• Anja 19 juli 2008

Anne jag LOVAR att jag gärna hade bytt med dig...

Du kommer nog ångra dig när du ser mig ikväll... Jag har alltså TRE stora blaffor ca 1,5 cm i diameter, två på underläppen och ett på överläppen, jag talar ca 15 mm stora, minst och jag kan knappt öppna munnen för de är så ömma, onda, och munnen är helt uppsvullen. Det känns i HELA huvudet.

Fatta CITODON!!!

• Anja 19 juli 2008

Hmmm Anne sånt där är jag värdelös på...

jag fattar inte hur verktyget här på bt funkar heller, för jag har ju runda bord och jag gör ett i taget men det blir lixom inte så att de hamnar tillsammans utan jag kan itne få alla borden att placeras någonstans. Varje bord är för sig själv. Fattar nada... så jag har gett upp det förb... verktyget. Så himla omständligt!

• AnneiLund

Ja eller hur Anja???!!! Det är så himla krångligt!!! Shit..... Men jag behöver fixa mina bord nu!!!!! Shit.....
    Jag vet at InDesign som är ett Mac-program tydligen ska vara grymt......men det har ju inte jag, vi har ju en Pc..

• AnneiLund

ha ha ha

Du är så skön, jag tycker du gör helt rätt
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 10:46:04 följande:

anjasbrollops.blogg.se/1212655126_tummen_ur_r...Läs detta och kom gärna med kommentarer om vad ni tycker om mina tokigheter. Jag känner mig verkligen galen ibland men jag har mått halvkasst över detta länge.Hoppas att det är ok att jag lånade och gjorde om din bild lite Flamora
  • Anja 19 juli 2008

Haha

bra, såg du hur mkt mer bling det är i den andra ringen!!!

åååhhh flamora jag vill så gärna se den i verkligheten

blink blink blink

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4