• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Hej Korven 76 och välkommen hit! Jag bor här i Lund, men går aldrig till frisörer här i stan ,eftersom min syster är frisör, så jag får håret fixat när jag träffar henne (hon bor i Blekinge)¨
    Men jag vet att tjejerna p Tokyo Makeover är superduktiga och vansinnigt trevliga, så hör med dem. deras salong ligger på Bangatan, snett mitt emot stationen, mot Grand Hotell.

• Korven76

Åh vad bra! Jag hittade en annan tråd som prisade Tokyo också så jag ska slå dem en signal på måndag.

Kom gärna med fler tips! :)

• Fröken Planera

Anja, nu är jag säker på att det INTE blir någon möhippa imorgon, så jag kan koppla bort det nu. Min kompis som kommer imorgon ringde just. Skulle det vara så att det blir hippa för mig imorgon, så ska hon helt klart ha en Oscar!!!

• Flamora

Det ser jättemysigt ut Gabbi!

Det var INTE lätt att hitta underkläder, suck! Blev en BH, men inte mer. Och den lämnar jag säkert tillbaka sen för jag kommer inte hitta några trosor som passar bra till.. Bläää. Får bli en runda till imorgon. Vill ju SOLA!!
    Blev ett par örhängen iaf. Känner mig nöjd med dem. Lagt in bild i galleriet.

• Fröken Planera

Wow Flamora!!! Snygga örhängen!!! Passade på att titta lite extra i ditt galleri. Blev vansinnigt avis på dina högklackade skor!!! Jag vill ju åxå ha sååå höga klackar, Jäkla klänning som var för kort!!!

Nu ska jag lägga mig i badet och njuta av att mitt hem äntligen är städat!!!
    Imorgon är det jogging, viktväktarna och sen picknick på Källbybadet!!!

• Flamora

Tackar

Ja, d e fint med höga klackar. Men dina fötter kommer må betydligt bättre än mina
    Låter väldigt myttigt. själv sitter jag och mumsar i mig resterna av bio-godiset.

Fröken Planera skrev 2008-06-06 19:33:44 följande:

Wow Flamora!!! Snygga örhängen!!! Passade på att titta lite extra i ditt galleri. Blev vansinnigt avis på dina högklackade skor!!! Jag vill ju åxå ha sååå höga klackar, Jäkla klänning som var för kort!!!Nu ska jag lägga mig i badet och njuta av att mitt hem äntligen är städat!!!Imorgon är det jogging, viktväktarna och sen picknick på Källbybadet!!!
  • Anja 19 juli 2008

Gokväll...

Hedebris ska kolla länken hihi

Fröken Planera

Jag tror ÄNDÅ att du blir hippad imorgon. Man kan spela om man bara är tvungen. Jag hade lätt kunnat agera och göra det helt omöjligt för en vän att ana nåt. Underskatta ALDRIG dina vänner, hehe Min väninna blev halvt nervös när jag frågade om jag kunde få använda hennes dator idag. (min toastmistress hihi) Hon sa att jag inte fick gå in NÅGONSTANS i datorn utan att hon var med *asg* hehe. De tror verkligen att jag är snokig

flamora

du har väl inte glömt att titta på bilden av din hand i min blogg

www.anjasbrollops.blogg.se

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

så duktig du är. Blir såååå avis. Här har inte varit ordning NÅNSIN

• Flamora

Haha, ja det stämmer, min förlovningsring e 4 mm

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4