• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

Japp helt ärlig när jag säger att det är stooor skillnad, men jag tycker fortfarande att DIN är väldigt vacker!!!

• Anettan73
    AnneiLund skrev 2008-06-05 11:21:51 följande:
    Japp helt ärlig när jag säger att det är stooor skillnad, men jag tycker fortfarande att DIN är väldigt vacker!!!
    Kan bara hålla med...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 11:29:06 följande:

Hihi ni är för söta och diplomatiska Har lagt in en bild på vår kyrka inifrån. hittade en jättebra bild på nätet Längtar såååå mkt nu!anjasbrollops.blogg.se/1212657653_kyrkan_inif...
    Som jag skrev i den andra tråden. Jätte fin..
  • labbråttan83

Hej Anne!

InDesign finns visst till PC men annars går det lika bra med Photoshop skulle jag tro. Själv har jag gjort min placering här på bt men jag har ju bara 3 tungor och 7 på honnörsbordet... Men om du inte får plats att skriva namnen är det bara att minska på storleken på borden (tungorna) så de blir mindre breda. De fick jag göra.

Tyvärr missade jag din radioshow nätet dog här på skolan

Vad det gäller svamp vet jag ALLT om detta tyvärr.... Om du inte redan gjort det, gå till gyn/läk och få utskrivet receptbelagt medel. Då är allt borta på 1 dag! De receptfria på apoteket suger!!!

AnneiLund skrev 2008-06-05 08:55:14 följande:
    Ja eller hur Anja???!!! Det är så himla krångligt!!! Shit..... Men jag behöver fixa mina bord nu!!!!! Shit.....Jag vet at InDesign som är ett Mac-program tydligen ska vara grymt......men det har ju inte jag, vi har ju en Pc..
  • Anja 19 juli 2008

Fy era stackare... vet oxå folk som har problem med svamp, verkar vara ett jä..la skit.

Jag kör på med min förb... herpes (som tur är sitter den INTE i de regionerna, peppar peppar)...

Hade faktiskt en antydan t svamp vid en av graviditeterna men det var nog ganska lindrigt. försvann m filmjölk typ.

• Anja 19 juli 2008

Mina vänner kallade mig stålmusen när vi var yngre *asg*

Jag kunde göra vad som helst utan att få svamp, tvättar mig tex alltid m tvål där nere och tja, jag har nog haft tur på den fronten!

Shit bara dom inte gjort något skämt av STÅLMUSEN på möhippan *asg*

Jag lyckades alltid komma undan utan könssjukdomar oxå. Många hade ju inte den turen om man säger så.

Nu känner jag att jag INTE ska säga så här för då får jag väl megasvamp till bröllopet

så jag säger med stora bokstäver

PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ, TVI TVI TVI...

• labbråttan83

Jag tycker så här:
    Båda ringarna är ju jättefina även om den med större diamanter blingar mer! Mina stenar är bara på 0,02 ct/styck, 0,14 ct totalt och den blingar rätt rejält ändå!! Jag tror du blir nöjd till slut mend vilken som... Fast jag vet ju hur det är med ringångest

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 10:46:04 följande:

anjasbrollops.blogg.se/1212655126_tummen_ur_r...Läs detta och kom gärna med kommentarer om vad ni tycker om mina tokigheter. Jag känner mig verkligen galen ibland men jag har mått halvkasst över detta länge.Hoppas att det är ok att jag lånade och gjorde om din bild lite Flamora
  • Anja 19 juli 2008

Eh DET LÄT INTE BRA... lyckades alltid komma undan utan könssjukdomar *asg*

menar alltså inte att jag kn*llade runt hysteriskt, menade bara att man inte alltid var så försiktig på den tiden

• labbråttan83

Åh just Anne, bion börjar 18:10 inte 18:30, men jag kan vänta i foajen och ge dig biljetten. Det är ju alltid en massa reklam i början som man lätt kan missa

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4