• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Ha ha ha

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 13:32:01 följande:

Eh DET LÄT INTE BRA... lyckades alltid komma undan utan könssjukdomar *asg*menar alltså inte att jag kn*llade runt hysteriskt, menade bara att man inte alltid var så försiktig på den tiden
  • Anja 19 juli 2008

Om någon har missat eller är tveksam till vilken tid som gäller ikväll, och vilken restaurang det blev till slut

så kommer infon här:

Bion: Mötas 17.30 vid SF

Övriga (Anettan, Anja, Fröken Planera och Anettan. Fler???): Möts på Stortorgets uteservering kl.19.30.

Nu ska jag städa och fixa klart m matsäcken till brännbollen o sen ska jag slänga mig i duschen och sticka iväg.

kram så länge, ses ikväll Ska bli mysigt. Om man bara inte hade massiv HERPES...

• Hedebris

okej. jag försöker vara där till 17.30
    annars så SNÄLLA lös ut min biljett... jag KOMMER!

• Fröken Planera

Embo kommer väl oxå till Stortorget, va???
    Kommer Anettan 2 gånger???

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 13:36:27 följande:

Om någon har missat eller är tveksam till vilken tid som gäller ikväll, och vilken restaurang det blev till slut så kommer infon här:Bion: Mötas 17.30 vid SF Övriga (Anettan, Anja, Fröken Planera och Anettan. Fler???): Möts på Stortorgets uteservering kl.19.30.Nu ska jag städa och fixa klart m matsäcken till brännbollen o sen ska jag slänga mig i duschen och sticka iväg.kram så länge, ses ikväll Ska bli mysigt. Om man bara inte hade massiv HERPES...
  • Fröken Planera

Nej Anja, jag har ingen voodoo-docka alls om jag ska vara helt ärlig. Så Annes svamp är helt och hållet hennes eget fel, lixom din herpes är ditt eget fel.. Sorry. Denna gången är jag helt oskyldig...
    Men jag ska inte sticka under stol med att jag ibland önskat att jag haft en sån där docka, men då skulle den naturligtvis inte föreställa någon av er...

• Anja 19 juli 2008

Ahhh min herpes är MIN MAMMAS fel... Grrrr...

Hon har smittat alla sina barn (liksom jag smittat två av mina)

Nädå, jag vet inte om jag smittat dem. Deras första herpesutbrott har lixom kommit i kombination med sänkt immunförsvar, och jag har inte alls haft herpes i närheten av det.

De säger ju att alla har det latent men att det bara bryter ut hos 75% av befolkningen. För så är det väl, eller? Är lite osäker på siffrorna där, men det är hög siffra.

Nu ska jag RUSA...

Flamora
    jag ska inte glömma vinet

Fröken Planera
    En av Anettorna är såklart Embo *asg*

Labbråttan
    Jag blir säkert nöjd m vilken som, fast mina diamanter är ju bara 0.01 så de är ju SKITSMÅ, hälften av dina. de blingar inte JÄTTEmkt om jag ska vara ärlig, man får ju titta jättenära då *asg*

• Fröken Planera

Jag måste ju förresten berätta!!!!! Jag har blivit befodrad (stavas det så...?) Från och med den 1/10-08 kommer jag inte vara chefebs assisten längre... Jag kommer att vara chefen, själv!!!!!!! (Produktchef! hihihihi)

• Anja 19 juli 2008

STORT GRATTIS GABBI

känns som att vi får beställa in skumpa ikväll då

MEGAKRAM

• Embo81

tack, det var ju snällt att jag oxå fick komma!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4