• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Vad bra regler, somliga helt självklara, andra kan ju vara oerhört bra att få reda på så man inte gör bort sig alldeles!!!hahaha
    Vi kommer förmodligen ta några tips från er båda, Embo & Labbråttan..

• Fröken Planera

Igår fick jag en kul fråga av min kompis. Det är hon och hennes sambo som ska köra transporten mellan kyrkan och festen. Dodgen är från 1933, så de undrade om vi tyckte det var ok att de klädde sig i kläder från samma årtal (1933). Jag tycker att det kommer bli helläckert, eller vad säger ni????

• Hedebris

jag och björn hade en "mysig stund" igår när båda barnen hade lagt sig...

efter en stund hoppar julia upp i sängen... då hade hon vaknat och stått och tittat på oss ett bra tag.... Vi sa till henne att vi bara lekte lite och att pappa kittlade mig.

vi trodde att hon "köpte det"

Men idag sa hon: pappa hoppade på mamma igår...
    jag svarade samma sak: han bara kittlade mig...
    sen sa hon: nej, pappa hoppade på mamma med snoppen... hon sa aj...

• Hedebris

sen visade hon juckande hur det såg ut....

• Flamora

Ojdå Hedebris... Kul när hon berättar det på dagis...

• Hedebris

mmm...på dagis på tisdag:

pappa hoppade på mamma med snoppen sähär *visar* mamma sa aj, men det var inte farligt. de lekte bara för att de tycker om varandra....

*hrm*

• Flamora

Nä, nu börjar jag bli trött i ögonen Ska kolla på Greys och sen är det gonatt.

Vi ses imorgon.

Anja: Glöm inte vinet!

Kram på er

• Fröken Planera

Hedebris... hahahahahahaha.. Lika bra att du vänjer dig, det finns inget så pinsamt som barn..hahahahaha Min son har gjort bort mig sååååå in i bombens en gång (flera gånger egentligen, men just DEN gången glömmer jag ALDRIG)Det är fruktansvärt!!!!

• Embo81

berätta berätta Gabbi! vad gjorde han? Blir ju sjukt nyfiken när du skriver så!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4