Nix är inte sotis av mig. Problemet med M är att han är lite likt en mussla, han "delar" liksom inte med sig av sin dag. (inte så att jag kräver att han ska berätta, men om jag träffar någon som jag inte sett på länge så berättar jag det när jag kommer hem)Det är det som irriterar, sen gör det väl inte saken bättre att hon ser ut som hon gör och deras smått märkliga beteende. Tjabbar väldigt sällan med honom. Litar på honom till 150% Vet att det inte betyder något för honom...haha, han tycker att jag kan ha häftigt humör, undrar då vad han tycker om en latino-bruds humör hehe. nu mår jag genast mycket bätter!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 21:47:03 följande:
Men Embojag hade kunnat göra exakt likdant. (har gjort så) när man mött någon gammal fling eller så, som man pratar med. För JAG vet ju att det är noll och ingenting, och betyder NADA men det skulle ändå bli något jobbigt av det OM jag kom hem o berättade, jag mötte xxx och vi pratade lite...Så därför håller jag käften...faktiskt! Just för att det inte betytt nåt och jag inte pallar bråk om något som faktiskt är JUST betydelselöst.Brukar du "bråka" om såna saker, eller tjura eller lixom bli påverkad av sånt, är du svartsjuk?för isåfall förstår jag honom t viss del. Man pallar lixom inte berätta! Även om man skulle vilja.