• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-06-04 13:25:04 följande:
    JodååååååDå var det dax att snacka bröllop i RADIO!! Ingen aning om vad resultatet blir...men det bjuckar jag på!! I morgon (5/6) klockan 09.15Långväga lyssnare kan lyssna på nätet? www.favorit.fm(klicka sen på ?Lyssna Direkt? uppe till höger) (radioprataren skriver):I morgon ska vi prata kärlek i Favoritmorgon. Äkta vara. Den stora kärleken du vet. Anne Säfström besöker mig för att prata om hennes och Anders kommande drömbröllop den 28 juni. Gå in på hennes hemsida vigifteross.weddingannouncer.com så förstår du vad jag menar. I morgon ska vi lära oss massor hur man kan ha kärleksfest i dagarna tre utan att bli ruinerad.
    Har lagt in påminnelse i mobilen o knappat in våglängden i radion!!!!
  • AnneiLund

Ha ha ha ha

Ohhhh NOOOOOOOO
    Det är kanske hur B som helst!!!!!
    Nåja....vi får se!!!

• ingenjörsbruden

Kommer säkerligen att ligga o sussa sött i sängen kl 9 i morgon (har tagit ledigt=sovmorgon)....men Anne i radion får man ju inte missa!!!

• Fröken Planera

Fan, jag kommer ju sitta i bilen vid 9 imorgon. Vilken kanal är det? Förstod jag rätt att det är på 102,6???? Kan jag höra det i Hbg?

• Fröken Planera

Anja! Det var inget lätt val.. Men (tyvärr eftersom jag förstår att den kostar mer)Blandbuketten såg så romantiskt somrig ut, så jag hade nog tagit den... Sorry

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-04 13:53:37 följande:

Fan, jag kommer ju sitta i bilen vid 9 imorgon. Vilken kanal är det? Förstod jag rätt att det är på 102,6???? Kan jag höra det i Hbg?
    Ja 102,6 i Malmö/Lund

Men de har 104,7 i Helsingborg/nordsjälland!!!!
  • AnneiLund

Gabbi!
    Det ska tydligen ligga sparat sen så man kan nog lyssna i efterhand...är jag rädd för, ha ha ha

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-04 11:51:18 följande:

hemma igenblev inga bilder brudar... tyvärr...hon gjorde ju ändå bara en slarvigare variant av min uppsättning så att vi skulle vara överens och jag skulle få en aning om ungefär hur det skulle bli... Så hon tuperade inte eller så utan svängde bara upp och nålade fast så det blev som en bulle där bak lixom... den hamnar lite högre än jag tänkt i och med att slöjan ska fästas under, men det såg ut att bli toppen.Ska bli sååå kul att se det riktiga resultatet på den stora dagen. hon fattar precis hur jag vill ha det och det känns toppen + att hon är supergullig.makeupen väntar vi med till den 16:e. så det kan jag ju ta bilder på iallafall...alltså ni kommer garva när ni ser mig i morgon för jag ser FÖR JÄ..LIG ut.mina läppar ser ut som en misslyckad collageninsprutning!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4