• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Stortorget blir perfekt, jag anländer så fort jag lyckas ta mig dit med mina jä..la värmeblåsor under fötterna

ÅÅåhhh nu ska jag ta bussen om tio minuter, om någon timme sitter jag m värsta brudfrisyren lixom...

makeup kan det nog inte bli tal om, för SHIT som jag ser ut! Det är INTE klokt...

kan knappt prata. JÄ..la HERPES. Hur f..n kan man få tre stora jä..la blaffor SAMTIDIGT!!!

lägger in bilder ikväll

• Fröken Planera

Ser verkligen fram emot bilderna!!!!

• Hedebris

bilder på frisyren eller munsåren??

• Fröken Planera

Ja, jag hoppas ju att vi får se båda...hahahaha

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-04 08:02:55 följande:

Ingenjörsbruden, vi behåller alltså bordet på Stortorget, så du kan avboka alla andra restauranger i centrala Lund. hahahaha
    Växelhäxan börjar ringa runt till hela Lund!!!

Ser fram emot bilder på munsår o bruduppsättningen......i värsta fall kan jag nog hålla mig till i morgon med att se munsåren.....

Rådjur äter du väl till frukost, Embo?!
  • Anja 19 juli 2008

hemma igen

blev inga bilder brudar... tyvärr...

hon gjorde ju ändå bara en slarvigare variant av min uppsättning så att vi skulle vara överens och jag skulle få en aning om ungefär hur det skulle bli... Så hon tuperade inte eller så utan svängde bara upp och nålade fast så det blev som en bulle där bak lixom... den hamnar lite högre än jag tänkt i och med att slöjan ska fästas under, men det såg ut att bli toppen.

Ska bli sååå kul att se det riktiga resultatet på den stora dagen. hon fattar precis hur jag vill ha det och det känns toppen + att hon är supergullig.

makeupen väntar vi med till den 16:e. så det kan jag ju ta bilder på iallafall...

alltså ni kommer garva när ni ser mig i morgon för jag ser FÖR JÄ..LIG ut.

mina läppar ser ut som en misslyckad collageninsprutning!

• Anja 19 juli 2008

minhemligabrollops.blogg.se/1212575755_kluven_i_val_av_buket.html

Användarnamn: Wedding (stor W)
    Lösenord: 19juli (inget mellanslag)

snälla snälla gå in och rösta I BLOGGEN för idag FÖLL JAG PLADASK, satt och stirrade när jag slog upp sidan 45 i tidningen weddingflowers.

Där var lixom DRÖMBUKETTEN!!!

den är såååå JAG, men det är ju även den enkla buketten med endast ceriserosa gerbera! Suck... jag blir faktiskt galen.

Jag är så rädd att jag ska ångra mig om jag aldrig får ha den där RIKTIGA, lite mer avancerade brudbuketten! Om jag väljer den enkla lixom... Man gifter sig bara en gång (tänker man ju iallafall) och då vill man gärna ha ALLT och även om jag verkligen älskar den där gerbrabuketten i ceriserosa så dregglar jag efter något mer avancerat.

förstår ni hur jag menar...

• AnneiLund

Jodåååååå

Då var det dax att snacka bröllop i RADIO!! Ingen aning om vad resultatet blir...men det bjuckar jag på!! I morgon (5/6) klockan 09.15

Långväga lyssnare kan lyssna på nätet?

www.favorit.fm

(klicka sen på ?Lyssna Direkt? uppe till höger)

(radioprataren skriver):
    I morgon ska vi prata kärlek i Favoritmorgon. Äkta vara. Den stora kärleken du vet. Anne Säfström besöker mig för att prata om hennes och Anders kommande drömbröllop den 28 juni. Gå in på hennes hemsida vigifteross.weddingannouncer.com så förstår du vad jag menar. I morgon ska vi lära oss massor hur man kan ha kärleksfest i dagarna tre utan att bli ruinerad.

• AnneiLund

Utan att bli ruinerad.....ja vad DET kommer ifrån vet jag inte...ha ha ha
    För ruinerade blir vi typ.....

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4