• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Hedebris

7200 in på kontot. Skatteåterbäringen. Härligt!

• Anja 19 juli 2008

Fröken planera

kul att prästen ringde... kommer du ihåg vad han hette mer än Sten?

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

underbart... jag får nog in mina pengar vilken dag som helst oxå...

18.049 kr

• Anja 19 juli 2008

det står att de ubetalades den 1 juni ohc att det kan ta 3 bankdagar, så ANY DAY NOW

• Flamora

Åh, vad härligt med pengar!

Embo: Jag förstår absolut att du reagerade på det där. Men som tidigare sagts, det är ju DU som ska gifta dig med honom Don´t worry, be happy....

Är det nån som har bokat biobiljetter nu?

• Flamora

Eller det var imorgon förresten. Är en dag före hela tiden... Men det är ju oxå "fredag" på torsdag

• Anja 19 juli 2008

Embo81

menar du att du inte kommer alls eller bara att du skippar bion väl, och möter upp med mig och gabbi på glorias 19.30

• Anja 19 juli 2008

Aaahh GÖTT mina pengar hade oxå kommit in. Skumt för jag kollade innan i eftermiddag... Så nu har vi 18.000 mer på bröllopskontot. Daniels pengar k ommer troligtvis in imorgon så då blir det 4.500 till.

Sen fattas bara typ 15.000

• Anja 19 juli 2008

Flamora jag är av någon anledning oxå en dag före. Blev HELT konfunderad idag när jag pratade m en annan mamma på dagis. Vi ska ha gemensamt kalas för våra barn på lördag ohc jag sa hela tiden att vi ses imorgon för att planera men vi ska ju inte sätta oss och göra det förrän på torsdag förmiddag, haha...

Så förvirrad måste jag ha framstått... hehe

• Anja 19 juli 2008

Embo

fattar verkligen att du reagerade. Hade ju varit en sak om han presenterat er direkt och verkat helt bekväm.

Å andra sidan så kan det vara så att han vet hur du reagerar och vet att du kommer att tycka att det är irriterande/jobbigt etc så därför har han inte sagt nåt och därför såg han obekväm ut.

Ni ska ju som sagt gifta er och det är dig han älskar. Han tycker säkert bara hon är trevlig lixom...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4