• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Hihi japp, tyckte nästan att min såg snäppet bredare ut

Ännu större skäl till att jag måste jämna ut obalansen med MER BLING!!!

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

HIhihihi skiiitrolig... visade den för daniel oxå, precis hans humor Han skrattade gott, fniss... jag med

• Hedebris

något för bröllopsunderhållningen?

• Anja 19 juli 2008

Haha ja jag sa till Daniel att han kunde stå för den underhållningen Han bara flinade. Han brukar ju köra helikoptern när han blir full hehe...

• a wife to be

Nu har jag köpt mina skor, dom är så otroligt sköna

Ang festhäfte, har varit på Panduro och Åhléns men det finns inga rosa papper, har någon av er hittat det någonstans?

• Flamora

ÅHHHH! Var har ni köpt underkläder??? Hittar ingenting nånstans. Finns inte min storlek kvar av de jag har hittat som är fina

• Embo81

Har inte köpt underkläder ännu, har liksom inte fått tummen ur än (hatar att köpa underkläder...) var har du varit och kollat?

• Flamora

Åh, en till som e ute i sista stund. Allt är ju slut, snyft! Jag har varit på Lindex, Change, Triumf, Twilfit, KappAhl, HM osv både på Nova, Burlöv Center och i Lind city.
    HAr köpt en BH i en modell, som jag visserligen tycker är jättefin, sen har jag köpt trosor och strumpebandshållare i en annan modell. Det är samma färg men inte samma mönster på spetsen och jag e petig med sånt. Köpte öndå så att jag iaf har nåt. Kan ju lämna tillbakak allt utom trosorna om jag hittar nåt annat. Suck!
    Måste åka till Kvinnligt under nån dag i veckan.

• Embo81

Kan tänka mig att det är rätt utsorterat, men varför beställer de inte in mer? Herre Gud! Folk behöver väl alltid snygga underkläder?! Jag har visserligen 2 ½ månad på mig tills det är dags, har jag tur så har höstkläderna kommit (vad nu det kan var för något, finns det något direkt mode inom underklädsbranschen? Kan ju knappast vara trosor av helly hansen...eller?) :-O

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4