Din stackare!!! Fy vad jobbigt!!
Kan du inte lägga Daniel o hans pappa över vars ett av dina knän o ge dem ett antal rapp i baken samtidigt?!
Tycker ju att de båda borde kunna bjuda till med tanke på barnen......
Jag som tyckte lite synd om mig själv idag när jag bokade hotellrum till bröllopsgästerna......ja o så måste den o den ha rum så långt i från varandra som möjligt o så kan den bara bo sidan om den o bla bla bla... peanuts verkligen.....
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-09 10:49:02 följande:
Tack ska ni ha allihop... Emil säger faktiskt inte så mycket... man har ju som tur är inte så många minnen från den åldern, utan de flesta minnen börjar i femårs-åldern men visst, när han tittar i sina album så vet han ju att det är farfar som har honom i knät, som ligger i gräset och busar m honom osv.Men han tar det ganska bra...Han vet att farfar inte varit så snäll mot pappa när han var liten och att pappa och farfar är arga på varandra.That´s it. han har inte ifrågasatt det. Alice ifrågasätter desto mer.Jag har sagt till Emil att när han är stor nog får han ta kontakt m farfar om han vill. Men efter detta vete sjutton om man vill utsätta honom för det. (daniel är skitarg för att jag har sagt det till Emil och säger att INGEn som bor under hans tak ska ta kontakt med hans pappa osv, men det skiter jag högaktningsfullt i. Jag är lite trött på att ta hänsyn till galna karlar nu. Mina söner ska inte följa i deras fotspår, punkt slut... Ja inte min dotter heller alltså men risken är väl större m grabbarna, de ska ju identifiera sig m Daniel. Hoppas att de utesluter vissa bitar lixom).