• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Vi ska också ha Längtan till dig, fast som brudvals. Bra val!

Sedan tyckte jag också att det var väl en andeles utmärkt ide med kudden

Fröken Planera skrev 2008-06-10 09:37:57 följande:

Nu har jag hittat noterna på sångerna som solisten ska sjunga. Det blev "Med hjärtats egna ord" (har varit bestämt hela tiden)& "Av längtan till dig" (Bestämdes igår kväll, äntligen.)Igår fick vi även alla grejer vi beställt från Calligrafen, så Kevin har gått runt i lägenheten och övat på hur han ska hålla kudden. Det sista, och enligt honom själv det bästa alternativet, så tänker han hålla den i ena handen längs med benet medan han står så där jättecoolt som bara han kan göra, sen ska han säga "Ta emot, pappa" så ska han slänga den till Sonny. Behöver jag nämna att vi inte är helt överens???
  • Fröken Planera

Hahaha, menar ni verkligen att jag borde gå med på det??? Ser ni inte skräckscenariot hur han träffar mig i huvudet och ringarna lossnar och rullar iväg under kyrkbänkarna????

labbråttan83 skrev 2008-06-10 13:43:11 följande:
    Vi ska också ha Längtan till dig, fast som brudvals. Bra val! Sedan tyckte jag också att det var väl en andeles utmärkt ide med kudden Fröken Planera skrev 2008-06-10 09:37:57 följande:
  • labbråttan83

Då blir det ju verkligen ett minne för livet ha ha ha

Fröken Planera skrev 2008-06-10 13:45:29 följande:

Hahaha, menar ni verkligen att jag borde gå med på det??? Ser ni inte skräckscenariot hur han träffar mig i huvudet och ringarna lossnar och rullar iväg under kyrkbänkarna????
  • Fröken Planera

Jo, om man kommer ihåg nåt efter den smällen...hahaha
    Madde, har du koll på hur mycket band jag behöver till såpbubblorna?

• labbråttan83

Nu ska vi se, hur mkt snöre använde jag till 40 flaskor...*tänker*... Jag skulle säga 10-15 cm per flaska om det inte ska bli för pilligt att knyta.

• Fröken Planera

tack, då kan jag fixa det på hemvägen idag.. Fanns det utrymme till rosett då, eller var det bara en vanlig knut?

• Flamora

Ja, det stämmer. Så GÖTT att du får byta

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-09 14:07:27 följande:

flamorakvickt nu... det är snäppet större diamanter du har va???Alltså 2.14 ct. Du har 14 st briljantslipade diamanter på 0.02 ct styck
  • Flamora

Kul att du oxå valt Art of flowers, Anja. Nyfiken på hur det har gått idag.

Vad roligt med en ung, modern präst, Embo. Vi har fortfarande inte fått reda på vilken präst vi ska ha. Hoppas d inte e nån gammal stofil..

Det låter ju urhäftigt med ringarna, Gabbi. Kör på det. Nu får binda fast dom ordentligt så att de inte lossnar. OCh öva nån gång innan så att han kastar rätt och inte i huvudet på dig

• Jen82

Gärna Hedebris!!!
    Skulle jag uppskatta!
    Embo gärna din med!

Ringde make up store de var fullt. :(

Tack

• Fröken Planera

Till alla er som pysslat med saker till bröllopet. Ni är ju helt fantastiska!!!!Vilket tålamod!!!! Jag har precis knytit band runt 1 kartong med såpbubbleflaskor (24st) och har 3 kartonger kvar.. Vilket jä..la pill!!! Hur orkar ni????
    Någon frivillig som vill ta sig an resten av mina flaskor?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4