• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-12 10:28:00 följande:

Hahanäää det är just det... Vi låg o mös med en "Året runt" tidning lixom *asg*
    *asg* Du menar på fullaste allvar att ni löser korsord tillsammans!!!! O jag som har haft så höga tankar om dig, Anja, en vild o lite crazy brud som mkt väl kan sexa i garderoben på sitt bröllop!!!
  • Anja 19 juli 2008

Ingenting utesluter det andra Ingenjörsbruden

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-12 11:07:11 följande:

Ingenting utesluter det andra Ingenjörsbruden
    Nja....jag vet inte det......hmmm.......okejdå!!

Isådanafall är du dem först crazy-chick jag känner som löser korsord!!!
  • Anja 19 juli 2008

Haha jaså, fniss...

det är faktiskt riktigt mysigt. Detta insåg vi när vi hyrt stuga för fyra somrar sen och inte hade varken tv eller nåt annat och inte hade ETT SKIT att göra på kvällarna när barnen sov. (man kan lixom bara sexa till det så mkt som man pallar ) iallfall så satt vi o löste korsord och hade skitmysigt.

Är faktiskt riktigt roligt tycker jag.

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-12 11:19:22 följande:

Haha jaså, fniss...det är faktiskt riktigt mysigt. Detta insåg vi när vi hyrt stuga för fyra somrar sen och inte hade varken tv eller nåt annat och inte hade ETT SKIT att göra på kvällarna när barnen sov. (man kan lixom bara sexa till det så mkt som man pallar ) iallfall så satt vi o löste korsord och hade skitmysigt.Är faktiskt riktigt roligt tycker jag.
    Ska visst vara väldigt hälsosamt för hjärnan....
  • MatchlessLady

Tror inte att det är några problem, vi har ca 4 mil till Glumslöv och hon levererade till oss. Man får ju såklart betala leveransen i "bitpriset" om man inte själv hämtar, men jag tyckte definitivt att det var värt det. Skönt att slippa tänka på det.

ingenjörsbruden skrev 2008-06-12 10:21:24 följande:
    Hon ska göra vår tårta också....dock ligger Glumslöv 40 min från Sandby......men det kanske går att lösa?!
  • Hedebris

haha... jag är den jävligaste flickvännen som finns

• SNOTCROW

Hej brudar!

Jag reggade och presenterade mig, och sen försvann jag... Förklaringarna lyder att jag skrivit B-uppsats, flyttat (till Lund uppenbarligen) och varit på Sweden Rock festival. Puh!
    Idag har jag iaf pysslat med inbjudningskorten (herregud vad sent jag är ute, bara drygt två månader kvar) och bokat tid för sminkning (Make-Up Store).

• Fröken Planera

Hej Brudar! Vilken aktivitet ni haft här inne. Kul!!!
    Jag har varit hos min kompis i Växjö och hjälpt henne i bageriet med alla studentbeställningar. Snacka om att känna puls på arbetet!!!

Anne!!! Jag förstår att du är besviken på din kompis.. Jag vet hur det känns.. Remember Gotland??? Det är precis som du säger, tänk de personer man prioriterade bort, för att man verkligen skulle högprioritera sina absolut närmsta vänner.. Märkligt att man inte prioriterar samma, när man faktiskt alltid har funnits för varann förut..

Labbråttan!!! Helt jäkla fel vecka att ramla omkull. Hur kunde detta hända, vad jag vet har det inte varit blixthalka sen i påskas..hahaha

Anja!!! 15cm räcker INTE till såpbubblorna om du ska ha rosett. Du får räkna med 20 och då blir det ett jäkla pill, jag lovar. Men jag såg att de hade små färdiga supersöta rosa rosetter på Panduro, som du skulle kunna limma fast..

• a wife to be

Hängde inte riktigt med nu, ska ni beställa från Evas i Sandby?

Finns det många att välja mellan, vad tar dom/bit ca?

ingenjörsbruden skrev 2008-06-12 10:21:24 följande:
    Hon ska göra vår tårta också....dock ligger Glumslöv 40 min från Sandby......men det kanske går att lösa?!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4