• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anettan73

Hmmm Carolina verkar vara eftertraktad.... Sådan tur för mig att jag knep henne då för snart 1 år sedan

• Hedebris

själv kör vi nog på lommafoto

han är ju extremt billig

• Flamora

Hej alla!

Fint väder idag för alla som gifter sig

Hade en hektisk morgon. Fick i uppgift att få ner sambon till bageriet 10.15 och där väntade hela gänget på att ta med honom ut på svensexa. Vi vaknade alldeles för tigigt så jag fick hitta på alla möjliga ursäkter för att inte äta frukost, men d gick bra. Kvart över tio skickade jag ner en ovetandes sambo för att köpa frallor Tyvärr gick han ner i mysbyxor, ful t-shirt och inga boxer!!! Fick snabbt packa ner lite kläder till honom och sen kom en av killarna hit och hämtade hans saker. Han hade tydligen sett helt paff ut när de sprang fram ur bageriets kök, haha! Trodde aldrig vi skulle lyckas lura honom. Hoppa att de får en kul dag!

• Hedebris

nu har vi varit på danskurs och spa.

FAN säger jag bara. hade på mina brudskor jag köpte igår... de är helt körda

• Jen82

Hedebris gick de inte bra???
    Jag ska träffa prästen på torsdag m2bs födelsedag.
    Har någon nått tips vad att köpa i sista minuten.. Han önskar sig NGENTING..

• Hedebris

en kille trampade mig på foten med sina svarta smutsiga sulor... :(

annars gick det bra. det var skoj.

• Hedebris

jen82- en avsugning brukar väll alla önska sig... vira bara lite presentsnöre runt dig

• Jen82

HAHAHAHA de tror jag inte att han vill heller :P

• Flamora

Hur var danskursen, ni som va där igår?

• Hedebris

det var mycket bra. bortsett från skorna. måste faktiskt erkänna att det var väldigt bra att dansa med de andras killar.
    man gick mycket fortare framåt då. (utvecklingsmässigt då)

tyckte björn var svårast att dansa med i början. men sista timmen hade båda utvecklats så mycket (då dansade bara vi ihop) och det gick jättelätt att dansa ihop.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4