• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Fick svar från floristen nu

Blev ett lika bra pris som jag hoppats

min bukett ca 1.000-1.200 kr, näbbukett 250 kr, coursage 150 kr, bordsdekorationerna kan jag inte bestämma mig hur jag vill ha så där kan priset variera mellan 45 kr per bord och 75-100 kr per bord (vi har 8 bord).

Men som mest blir det alltså 1.600 för buketter o coursage och så max 800 kr till. Jättebra pris tycker jag!

• SNOTCROW

Anne: Vi vet lika mycket om henne båda två :) Jag tror jag får boka henne, men precis efter att jag skickat en följdfråga när hon sagt att hon är ledig på vårt datum så går hon på semester!

Anja: Var skaffar du blommor? Jönssons som ni pratade om tidigare i tråden, eller?

• Hedebris

okej. men kan du inte ta med daniel då? :-O

• Fröken Planera

Hahahahaha Hur länge tänker du spara dem, Anja? Ska det bli den perfekta födelsedagspresenten när de fyller 18?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-13 20:31:52 följande:

Fröken Planerajaaa varför gör man det, hehe...jag har både Alices och Ivans i en liten låda... Själva rutan är LAGOM pissgul nu kan jag lova med sina blåa streck i. Lagom äckligt, fniss...
  • Anja 19 juli 2008

Ja vore det inte gulligt Gabbi

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

SKÄMTAR DU, fniss...

Jag vågade inte ens FRÅGA Daniel om en träff med alla respektive. Inte en chans *asg*

Han skulle titta på mig och undra om jag slagit i huvudet. Minns du att DIN karl var den absolut enda som gick med på att följa med på en eventuell träff

• Fröken Planera

Sonny ville åxå följa med, med ursäkten att killarna inte är patetiska, för det är inte dom som sitter vid datorn, de ställer bara upp för sina kvinnor...hahahaa Kul kille!!!

• Anja 19 juli 2008

Ah ok, en till då... men INGEN annan iallafall

Nu ska jag hoppa i säng... så får vi se om mina väninnor har lurat mig så att jag inte alls ska jobba imorgon! Hmmm det har varit så jä..la mkt tissel o tassel på möhippefronten på sistone! jag är såååå undrande!

Har iallafall rakat ben, armhålor osv... men jag har munsåren kvar (ärr o skorpor) och värsta mensflödet! Men men... *asg*

• Fröken Planera

Natti natti Anja. Jag hoppas för din skull att möhippan blir imorgon, så kan du ta tag i CB sen och köra fram till bröllopet!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4