• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Shit vad brutalt Hedebris! fast kul

Hedebris skrev 2008-06-13 19:28:34 följande:
    Moahahahaha
  • Fröken Planera

Hedebris!!Varför i hela friden sparar man sitt gamla gravtest????Vad sa stackars Björn???

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

jaaa varför gör man det, hehe...

jag har både Alices och Ivans i en liten låda... Själva rutan är LAGOM pissgul nu kan jag lova med sina blåa streck i. Lagom äckligt, fniss...

• labbråttan83

Nu sticker jag igen (ska hämta en kompis från Nyköping och hennes SÖTA 2 mån bebis)... men efter vår "smekmåndag" avlägger jag rapport

Lycka till Fysio imorgon med er dag!

• Anja 19 juli 2008

shit Labbråttan är du inne här ikväll...

Hur fasen känns det! hihihihih

har du allt under kontroll

• Hedebris

haha, han sa bara. vad kul, då är det dags igen. du hinner inte få tillbaka magen innan bröllopet väll??

han är så gó. noah är 3½månad nu. vad säger ni om en biokväll här nästa vecka?

• Hedebris

har förresten lagt in nya bilder i mitt galleri på min tiara och mina skor

• AnneiLund

Jag fick också tipset att vänd mig till Heidi ac Caroline. Nu blev det så att vi tar en kollega istället som fottar oss gratis, men jag tror att Heidi är bra!

SNOTCROW skrev 2008-06-13 16:41:04 följande:
    Ingenjörsbruden: tack för tipset, men det är i Malmö va? Var just inne på Chrisis och fick tips och hjälp, är rätt säker på vad det blir (typiskt att jag hittar nåt som hamnar PRECIS på min maxbudget). De var helsköna båda två, paret som jobbar där. Har äntligen hittat en fotograf som är ledig den 18 aug, men jag har aldrig hört något om henne. Heidi Wellstad heter hon. Caroline Jacobsen vidarebefodrade till Heidi då Caroline inte hade tid. Har någon här någon erfarenhet av Heidi Wellstad eller hört något om henne?
  • AnneiLund

Labbråttan och Fysio, ja vad ska man säga?
    LYCKA TILL I MORGON
    Det kommer bli helt fantastiskt

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

jag tror inte jag vågar mig iväg hemifrån ännu... har fortf inte helt stillat sig här... en del av ilskan var ju oxå över att jag varit iväg så många kvällar på sistone och att jag jobbar så himla mkt kvällar att vi knappt träffas, så jag får nog stå över biokväll Jobbar ett par kvällar nästa vecka oxå så det hade inte blivit så bra tror jag.

Men jättegärna en annan gång

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4