• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

Hon kom inte heller till min möhippa....då åkte hon upp till göteborg för att hämta hem hans tavlor......

• AnneiLund

Det känns ganska uppenbart att jag inte ä'r så högprioriterad

• ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-06-11 19:32:27 följande:
    Det känns ganska uppenbart att jag inte ä'r så högprioriterad
    Snacka om felprioritering!!!!! Tssss sicka människor det finns....
  • AnneiLund

Jag grämer mig nu när jag tänker på vilka andra fina vänner jag valde bort för att bjuda henne och hennes kille.....
    Nåja
    Shit happens...men det känns i hjärtat liksom

• ingenjörsbruden

a wife to be skrev 2008-06-11 18:03:17 följande:

Var har ni beställt tårta ifrån? Tänkte höra på Evas hembageri i S Sandby, ngn som har något att säga om dom?
    Åt en bröllopstårta från Evas för 4 år sen o den var väldigt god....men det var en vanlig princesstårta men med vit marsipan.

Allt beror väl på vad man vill ha för tårta......är du ute efter en sån tårta som du har i bildgalleriet så tror jag att det blir svårare....de verkar bara göra "vanliga" tårtor.....

Har hört mkt gott om Ultimate Cake i Malmö....
  • ingenjörsbruden
    labbråttan83 skrev 2008-06-11 18:55:38 följande:
    Vet ni förresten vad jag lyckades göra? Vi var ute på vår sedvanliga lilla kvällspromenad och helt plötsligt, utan att fatta hur det gick till, ligger jag på marken och har skrapat upp HELA mitt högra knä. Känns som man är sju år igen och precis ramlat på skolgården Såret är precis under klänningskanten (puh) men det småblöder liksom hela tiden (så fort man böjer på knät) så jag får sätta dubbla kompresser på och massa sårtejp. Inte kul med små röda fläckar på klänningen, då får det åtminstone vara rödvin
    Men labbråttan då!!! Stackare!
    Smörj in med tex salubrinsalva så att huden hålls mjuk så läker det fortare o så slipper du att det spricker upp.....
  • ingenjörsbruden
    ingenjörsbruden skrev 2008-06-11 19:37:25 följande:
    tårtor.....Har hört mkt gott om Ultimate Cake i Malmö....
    *asg* så jag fick till det!!! hört gott om ett konditori...*hihihi*
  • Hedebris

de gör vår tårta

supergott

Åt en bröllopstårta från Evas för 4 år sen o den var väldigt god....men det var en vanlig princesstårta men med vit marsipan.Allt beror väl på vad man vill ha för tårta......är du ute efter en sån tårta som du har i bildgalleriet så tror jag att det blir svårare....de verkar bara göra "vanliga" tårtor.....Har hört mkt gott om Ultimate Cake i Malmö....
  • Hedebris

de gör vår tårta

supergott

Åt en bröllopstårta från Evas för 4 år sen o den var väldigt god....men det var en vanlig princesstårta men med vit marsipan.Allt beror väl på vad man vill ha för tårta......är du ute efter en sån tårta som du har i bildgalleriet så tror jag att det blir svårare....de verkar bara göra "vanliga" tårtor.....Har hört mkt gott om Ultimate Cake i Malmö....
  • labbråttan83

Verkligen tråkig stil! Ett bröllop sker 1 gång i livet och killen kan väl klara sig själv på en vernissage!!!

AnneiLund skrev 2008-06-11 19:31:46 följande:
    Hon kom inte heller till min möhippa....då åkte hon upp till göteborg för att hämta hem hans tavlor......
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4