• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Läser toastisarna upp den då? För det är ju inge kul att ha den i vigselprogrammet? Eller hur menar ni?

Antar att en toastmaster/mistress säger att det kommit ett telegram och så läser dom det?

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 10:42:44 följande:

Emboden är superbra... tror jag oxå ska ha den, eller någon liknande. Daniel kommer ju ej ha frack... vad rimmar på kostym Jag skulle oxå gärna vilja ha mallen t vigselprogrammen *lägger huvudet på sned* anjaoemil@hotmail.com(eller är det mallen från kortdesign.se för då behöver du inte maila, då kan jag hämta den där) Jag ska provsminkas idag... typiskt för jag är såååå trött, känner hur mina ögon är helt bedrövliga... Men då får hon ju visa vad hon går för om hon ska göra mig snygg lixom
    Nä jag har inte hämtat den där faktiskt. Men från början är den kanske där ifrån...

Jag mailar den till dig det kostar ju inget
  • Fröken Planera

Embo, jag ska åxå ha en liknande. Tycker att den är lite kul!

Anja. Rim på kostym- Parfym & volym, så kommer jag inte på fler..

• Embo81

Japp, så får man ju se sådär förvånad ut och undra vad f-n det är för knepigt ex som skickat det.. hihi...

• Fröken Planera

Absolut, sikta inte på mindre än en Oscar, Embo. Så gör jag ialla fall..hahaha
    Ska bli så jä..la kul att se Svärmors min när Toastmastern läser upp telegrammen...jhahahaha

• Embo81

har du microsoft office publisher? Jag har börjat på mitt vigselprogram där och kan skicka det om du vill ha och kolla på, dvs om det går att skicka ett så stort mail, kan ta det på msn annars...

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 10:42:44 följande:

Emboden är superbra... tror jag oxå ska ha den, eller någon liknande. Daniel kommer ju ej ha frack... vad rimmar på kostym Jag skulle oxå gärna vilja ha mallen t vigselprogrammen *lägger huvudet på sned* anjaoemil@hotmail.com(eller är det mallen från kortdesign.se för då behöver du inte maila, då kan jag hämta den där) Jag ska provsminkas idag... typiskt för jag är såååå trött, känner hur mina ögon är helt bedrövliga... Men då får hon ju visa vad hon går för om hon ska göra mig snygg lixom
    Jag hade stora svarta ringar runt ögonen ska du veta. Dom fixar det... Bara bra för då vet du att dom klarar av det om du inte har sovit en blunt natten till bröllopsdagen...

Vi var 4 vrak igår. 2 hade rå festat. Jag hade bara varit vaken till 5 på morgonen och upp kl 0815, min gravida tärna är konstant trött då hon inte kan sova på nätterna...

Så d e bara bra
  • Fröken Planera

Embo, talar du till mig om tekniska termer??? Känner du mig inte alls????hahahaha
    Ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag har.. Och jag har definitivt ingen msn...

• Embo81

Gabbi, har skicakt den till din mail, kolla om du kan öppna.. haha

• Fysio

AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Jag är SÅÅÅÅ avundsjuk på er som har er stora dag framför er!!! Det var så galet kul!!!! Helt underbart och altt var bara så perfekt!!!! Helt rusig (och bakfull) fortfarande Men shit vad skoj det var!!! Vädret var strålande och alla var så fina!!! Jag skulle kunna skriva huuuur mycket som helst här nu men vi ska ta och packa in oss i bilen och åka ner till Österlen och slappa några dagar! sköt om Er! Kram Elin

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4