• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Hahaha förlåt Embo

jag trodde att jag skrivit dig SÅKLART...

haha

nu RUSAR jag... är skitsen.

Ses 19.30 då ska vi hjälpa Embo att spana

• Anja 19 juli 2008

hallååååå

tack för igår... jag somnade direkt när jag kommit hem, som en stock. INgen möhippa idag inte!

Men jag tippar att fröken planera kommer ha sin imorgon.

Imorgon kan de ju inte ta mig iallafall för då har vi ju Alices allra första barnkalas. Daniel jobbar så det är lixom bara jag och första barnkalaset är ju lite speciellt så det vill man ju inte missa.

f..n så jä..la pinsamt att mitt kortköp ej medgavs. Kollade upp det sen, fniss...

Jag kom ju ihåg alla köp men räknade ut att jag borde haft över 500 kr kvar, men det var jag som köpt 10 bars nutrilett á 42 kr styck, hehe...

• Flamora

Tack för en trevlig kväll!

Vad bra att du har fått klarhet i var pengarna tog vägen, Anja. Visst e d pinsamt när sånt händer..

Idag ska jag ut och shoppa lite. E inte särskilt sugen på det, vill ju va ute. Men jag måste köpa underkläder till bröllopet och ett par örhängen...

• Anja 19 juli 2008

Åh Flamora

det låter som en drömdag tycker jag! Själv måste jag ut m ungarna på min onda fot, gå till en lekplats eller nåt. gå till stället där vi spelade brännboll igår för Daniel hade tappat sitt visakort där, suck...

Och så måste jag handla och fixa middag. Ibland önskar jag att jag hade min mamma i samma stad och att hon var pensionerad och att hon var en sån där bullmamma, som bodde typ i samma område så att ungarna kunde springa över till henne och att hon bara tyckte det var HELT underbart när de kom och sa -åååhh låt barnen vara här hos mig det är SÅÅÅÅÅ roligt.

Men nä, min mamma är långt ifrån pensionsålder, är superaktiv, har eget företag och tusen saker för sig, så om man vill ha hennes om barnvakt så ska man gärna höra av sig ett par veckor i förväg så att hon kan klämma in det i sin fulla kalender.

• Anja 19 juli 2008

flamora

har ni smakat vinet? Var det något att ha?

• Flamora

Tappat sitt Visakort??? Låter inte bra..

Nä, vi har inte provat vinet än. Men på söndag ska vi prova det och några andra viner tillsammans med rökt tupp som vi ju ska bjuda på på bröllpet. Ska hem till toastmastern och bjuda dem. Han jobbar på systemet (altså lite kunnig) och är inte alls för rosévin till mat, men vi tycker att det skulle vara kul och annorlunda med rosé. Man ska ju egentligen ha rött vin till rökt, men vitt till fågel så vi tyckte rosé skulle kunna bli en bra kompromiss Hoppas på att han tycker att det smakar bra

• Anja 19 juli 2008

Nä det låter illa så jag har nu fört över alla hans pengar t mitt konto. Hehe det låter nog lika illa (fast det var HANS förslag)

Lycka till på söndag... hoppas att vinet smakar gott till er rökta tupp. Det ser så fint ut m rosévin

det är ju ROOOOOSA... hehe

• Flamora

Haha, ja det skulle va nåt för ert färgtema

Hrm, pengarna har någ lite stor risk att försvinna från DITT konto eller? Håll dig borta från affärer för allt i världen

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4