Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Tezz: Jag måste ha missat nåt.. Har du fightats med din chef?
Jag är tillbaka efter trevlig brunch med favorityoghurten och gott te. M hade köpt en liten present också (favoriten bland presenter)...KORSORD!!!
Tezz- även om man inte tycker ekonomi är kul kan det vara bra med en liten grundutbildning. Kanske nåt för nästa utbildning
Lite depressionslösande
www.chokladshopen.se/
ab: Ja, en grundutbildning på nybörjarnivå (så att jag förstår) kan ju faktiskt vara en bra idé!
Linum: Jag träffade min chef (min riktiga) förra veckan för att prata om vilka möjligheter jag har att gå vidare inom företaget och hon sa rakt ut att när det gäller direktrekrytering så har jag ingen chans för att jag har för liten erfarenhet. Jag blev lite sänkt och nere och kände mig ganska värdelös, men så nån dag efteråt kom jag på att jag kan visst mycket och har ju faktiskt mycket erfarenhetet och att jag faktiskt är bra! Hihi! *självpepp*
Korsord är kul! Jag har märkt att ju mer korsord man löser ju lättare blir det! Är fortf. ganska nybörjare, men det går framåt.
Måste berätta en sak. Har inte träffat min ena tärna sedan i julas. När vi varit och hälsat på har hon jobbat osv. Iaf. så har vi messat litegrann och idag fick jag ett mess!
"Hej, hoppas allt är bra med er. Vi mår prima. I augusti blir det bebis här! Hoppas husplanerna går bra osv. osv."
Hahha! Precis som "vi mår bra, det regnar, vi ska få bebis, gräset är grönt!" Haahhaha!
Nu måste jag fråga er andra tre bullbagerskor:
Va tusan gjorde ni i November???!
Hur stora är chanserna att man känner 4 st som ska få bebis i Augusti? *skratt*
tezz... jag vet vad de gjorde i november
kolla runt för grundutbildnignar. det gick ju så bra nu, ta den inspirationen o utveckla dig mer!
ab: Jag började fundera på om det varit nån storm eller nått i November, men kan inte komma på att det var det!
jag var ju bortrest större delen av november men var det inte något snöfall?
Tezz: i november var vi på bröllopsresa
(fast det var inte då det blev... haha, men ändå!)
Hemma och VABbar idag IGEN..
Usch föräldramöte i skolan idag, jag ORKAR bara inte gå dit... har varit för mycket nu med nytt jobb, långa dagar, möhippeplanering, festprogramstillverkande mm mm.. Vill ligga på soffan och slöa ikväll. Barnmorskorna på tv ju!!
Förresten, är det nån här som användar Make Up stores produkter?