• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Frujj: Hur blev det, har du skrivit ut allt själv?

Nibla: En sak kan du iaf. tröst dig med, du är garanterat brunare än vi andra!

• Frujj

Förresten, är det nån som kommer till kyrkan på lördag?

• FruTez

Frujj: Åh, jag skulle gärna vilja åka dit! Vilken tid är det? Tyvärr måste jag kolla med maken, vi ska fälla lite träd på tomten i helgen... kanske kan smita iväg en stund ändå! Vill du se dig vackra brudtärna!

• Linum

Åh! Ett bröllop att krascha!

Hmm

Välkommen hem alla ni äckliga resenärer. Själv ska jag ta bilen till Skatås. Det är fem kilometer dit. Sicken utflykt!

Kram på er!

• FruTez

Linum: Trevlig promenad, hoppas den underlättar för ryggen!

• Nides

Godeftermiddag tjejer, Har vart och kikat hela dan på tråden och velat skriva men blev avbruten hela tiden.

Nibla & Addiz: Välkommna! Låter som två härliga semster som ni har varit på?. Inte alls avundsjuk?inte minst på shoppingen.

Tezz: jag tycker absolut att du ska ringa. Det är inte att tjata, det är att visa intresse!!!!!!!!!!!

Linum: Hoppas att ryggen blir bra snart igen.

Och angående söndag, så hoppas jag att jag kan komma. Har bestämt annat nu. F@n! hade ju glömt det med bauti. Få se om jag kan slippa undan.

Håller på och gör i ordning våra bröllopsbilder förresten. Och Eva har ju gjort om sin hemsida(www.quirbach.se/index.html) så då blev jag insprerad till att fixa våra kort!

Over and out for now!

• FruTez

Nides: Hoppas verkligen att du kan avboka det andra, jag menar, Bautis bröllopsfikadag var ju ändå bestämd först! Hihi! Först går först! Jag kanske är lite hård nu, men det är ju roligare om alla kommer! Det är ju bara några timmar på eftermiddagen!

Dax för hemgång, KRAM!

• Carma07

Godkväll i tråden

Underlig dag. Imorse var det värsta vintern när vi åkte till jobbet och när vi åker hem så är det härlig vår.

Linum: Kul att ha dig med på tråden. Synd bara att du ska behöva ha ont för det. Krya på dig med ryggen.

Nibla: Välkommen hem igen. Låter som en urtrist semester. Och brun som en pepparkaka... men vill vara det när man kan se ut som ett vaniljhjärta?

Nides: Hoppas du kan ordna så att du kan komma med på söndag. Sånt MÅSTE man ju skriva upp i almanackan p åen gång.

Ska bli kul att träffa er alla igen.

• Carma07

Nu när Nibla och Addiz är hemma igen mailar jag ut om pysseldag den 20 april och ser hur många som är intresserade. Har inte fått svar från de andra ännu, men det är den dagen som passar mig (och Tezz) bäst så isf kan vi kanske boka den dagen och så får de andra komma med om de kan.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....