Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
På fredag får ni kolla på TV4. 20.00 är kören från vårt bröllop med i talang 2008. eftersom jag inte hörde något på bröllopet skall det bli kul att höra hur de verkligen låter
ab: Va heter kören och varför hörde du inget?
De heter Göteborgs killkör. Varför jag inte hörde??? Jag hade tankarna på annat ställe Alltså jag jag kunde höra dem men stirrade väl på R eller nåt sådant
Ab: Du var blockerad av skräck! *fniss* Nä, bara skojar! Du var uppslukad av kärlek till R!
Hittade en trevlig blogg:
vitthusmedvitaknutar.blogspot.com/2007_09_01_archive.html
Det var nog en blandning- rädd- förälskad och uppslukad av stunden.
Vill du ha fler blogtips har jag en lååång lista på inrednignsbloggar som jag gillar mer eller mindre
Ab: Åh, den listan skulle jag gärna vilja ha lite senare, när huset börjar närma sig! Hihi!
Godkväll i tråden
Bauti: Spännande med salongen och att det händer grejer. Håller fortfarande tummarna att du får utbildningen.
Linum: Usch, aj. Verkligen tråkigt med din rygg. Men varför måste du vänta tills på torsdag för att få hjälp? Du kan ju inte gå omkring och ha så ont. Krya på dig i massor iaf.
Nides: Kul att du kommer med på söndag. Och att du vill komma med och pyssla.
Krya på dig!!
Ab: Håller med Tezz - om du är lat är jag död. Trevliga semesterplaner!! Alltid kul med massor av saker att se fram emot.
Mitt liv har inte alls varit spännande idag. Tråkigt på jobbet, varit och veckohandlat, lagat mat, kollat tv en liten stun, kikar in här och runtomkring en stund och snart är det dags för sängen.
Ser fram emot söndag och få träffa er. Ska bli så roligt!!!
Som vanligt innan jag stänger av datorn kikar jag runt på era bloggar. Det tycker jag är jättekul. Är alltid jättetrött när jag gör det och orkar sällan kommentera. Men nu måste jag bara säga TEZZ - vilka underbara kort du har gjort.
De är verkligen superfina.
God morgon
trött idag. seg.
tezz- skickat blogg-listan till dig. Jag har sett att det finns någon slags nätverk för bloggare som bygger hus. Något för dig att läsa?
Planerade kalas igår. Som vanligt jättekul. Vin o många goda skratt.
Idag skall jag gå med jobbets konstförening o köpa in konst till lotteriet. det är kanonkul men tyvärr vann jag inget i förra dragningen.