Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Hej i hagelstormen.
Tez, vi öppnar Lilla Salongen 2/5. Inte långt kvar nu *trumvirvel*
Linum, sänder över lite good carma till dig. *du skall vara bra på söndag....*
Frujj: Jag använder en del MUS produkter. Foundation, läppglans och ögonskuggor! Är det nått speciellt du tänker på?`
Pratade med gravida kompis nr. 4. Hon sa att det var snöstorm där hon bor, mellan Gbg och Borås! Jag vill inte ha mer snö nu, vi ska ju fixa med tomten i helgen...
Snö?
Här skiner solen!! Ser några svarta moln men dom låtsas jag inte om!
Jag köpte en wonderpowder nånting på MUS som jag ångrara att jag köpte. Har inte öppnat den och det är ju en sån där safetyseal på den, men (tyvärr) kan man ju inte lämna tillbaka och den var ganska dyr.... brukar inte ångra saker jag köpt med den här var nog en av de saker jag ångrar
Enl min pappa ska det komma MASSOR med snö imorgon. Men han är å andra sidan ganska bra på att överdriva.. vi får väl se! Om inte annat så smälter det ju bort ganska fort när det har varit så varmt som det har vart några dagar.
Linum: Krya på ryggen... inte roligt det där du!!
*krya på Linum-kram*
Hörde på radio om snön... bisart...
Bauti- ser fram emot VIP inbjudningarna;-9
MUS- använder deras grymma ögonpennor. De är mjuka o enormt bra enl amatörmålaren Abbe
Frujj: Kikade på SMHI´s hemsida och det syns ingen snö förräns möjligtvis på söndag!
Jag vill inte ha mer snö nu. Det ska vara varmt så vi kan bygga hus juh! *muttrar*
Strax dags för hemgång. Ska se om jag hinner promenera en sväng. Det ser väldigt mörkt ut på himlen...
KRAM på er tjejer!
Linum: Krya på dig nu!
Ingen som är sugen på en wonder-puder eller vad det heter från MUS..?
Frujj
sälj den på Köp & sälj sidan. Kanske någon som nappar.