Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Har nu skrivit ett låååååååååååååååångt inlägg om resan på min blogg!
Godmorgon!
Idag är det sista dagen på A-huset för tid framöver.
Vibeke och jag sätter igång på måndag med allt det innebär att göra iordning inför 2/5.
Pratade med tjejen som jag skall gå kursen hos (för att bli nagelterapeft). Hon hoppas att vi skall kunna börja i juni och vara klara till midsommar.
Så nu händer det saker.
Jiiiiiipiiiiiiiiii!
Nu äntligen blev hemsidan respektabel.
Fråga mig inte hur jag gjorde, men lyckades till slut
www.lillasalongen.net
God morgon
bauti- va roligt. Jag ser fram emot att få vackra naglar. Du får ordna BT-dag för oss där. Tyvärr är jag kass på hemsidor men lite layout o korrektur kan jag hjälpa till med
Igår var stora hemfixardagen. Pep hem, städade övervåningen, dammsög, bäddade om o sådär. Veckohandling, röji köket.. japp det var så spännande det blev igår. Somnade som en gris 22 med boken på näsan
Vilken härlig morgon. Så vackert!
lugn kväll i kväll. Glöm inte titta på talang 2008 i TV4. Min kör är ju med Räkor o soffmys tror jag
God morgon!
Bauti: Vilken jättefin sida! Fast jag hittade ett litet stavfel: "Får både knopp & själ". Ska det inte vara "FÖR både knopp & själ"?
Addiz: Skulle du med och pyssla nästa vecka?
Är såååå rivjärnig i halsen! Fast jag har bullat upp, har tagit med mig tre sorters te (bla. citron och Mynta) har köpt läkerol och har även tagit med mig Bafucin. Nu låter det som att jag är görsjuk, men det är jag inte, bara lite krasslig. Men det är alltid så jobbigt när jag ska vara sjuk och idag är hon som hjälper vikarier ledig och orkar inte höra gnäll från de andra... Fatta att en gång när jag var riktigt krasslig (men jobbade ändå) så fick jag kommentaren från en kollega "vi är iaf. glada att du kom idag"! Alltså, de brydde sig inte om att jag inte mådde bra, utan hon brydde sig bara om att hon slapp jobba mer med att lära upp nån annan!
"bytjobb.nu.com..." TYP! Hehe!
Annars är det ju fredag idag och solen skiner! (än så länge) Statisktiskt sett ska det mulna på i eftermiddag.
Bauti- sidan såg ju helt annorlunda ut idag. Snygg. Hittade bara en grej att ändra (f.d gourmet verkstan) skall vara (D.D Gourmetverkstan)
Ta hand om dig Tezz- gå hem o ät honung!
ab: Tack för att du bryr dig, men jag orkar inte gå hem... haha! Låter sjukt! Först måste jag ringa ett par olika personer, förbereda allting för vikarien och sedan vänta till hon kommer.... då kan jag likaväl sitta här... förhoppningsvis blir det en lugn dag... *håller tummarna*
Nibla: Vilket fantastiskt blogginlägg!
(f.d Gourmetverkstan)
menar jag ju
har du ringt på jobbet??????????????????????????????????????
Tezz: var inne på din blogg igår (kommer inte in från jobbet, de har stängt av alla blogspot :( ) och vilka fantastiska kort du gjort! Shit, häromdagen gjorde jag ett kort till Leifs brorsdotter och jag kände mig jättestolt, men när jag tittar på dina kort känner jag mig som värsta amatören...
Jag tänkte dyka upp på söndag förresten, men vet inte hur fasen jag ska göra med alla prylar? Jag har löjilgt mycket prylar, det blir snorjobbigt att släpa på...
Jag tar med dina "bodies" också =)
Carma: skulle jag kunna använda duschen i Stenkullen? Jag kommer direkt från min magdanskurs nämligen isf.
Nides: om du ska med på pysseldagen den 20:e så kan du åka med mig.
Alternativt skulle vi kunna vara hemma hos mig iaf, bara nån kommer före 12. Jag har kurs som sagt mellan 12-14, men det finns ju inget som hindrar att ni sitter och pysslar själva!
bauti: vilken fin sida! Mycket bättre nu tycker jag! =)
Nibla: har inte läst hela ditt inlägg, bara delar, men det verkar som om jag också vill åka till Malaysia snart =)
ab: låter som om du var väldigt nyttig igår. Själv var jag tvungen att jobba till 22.30 (hemifrån men ändock) =( mitt projekt suger fett (inte mitt fel dock, som tur är) och min chef fattar inte riktigt hur illa det är. Som tur är har jag styrgruppen med mig iaf... Ja, ja
Frujj: du har mail!
Och Tezz och Linum: krya på er!