• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Bauti

Goooooooooooood Morgoooooooooooooon!

När jag tittar ut så kan man tro att jag bor i mjölkland. Ser huset mitt över men inte mer.

Linum, du har mail!!!!!!! *fjäskar med mina låååånga ögonfransar*

Kan alla komma på söndag????

Tez, du brukar ha koll på oss. Vem var det som inte kunde på söndag?

• Ab fab

God morgon

shoppade konst igår. hur kul som helst. blev några riktigt bra saker.

ni som scrappar- hittade en blog med några idéer
    husmusen.blogg.se/

• FruTez

Morsning!

När jag drog upp persiennen imorse trodde jag först att jag hade glömt att dra i den, för jag såg fortf ingenting! Det var en vägg av vit dimma som mötte mig! Jisses!

Bauti: Hmmm... har faktikt inte så jättestor koll på er som förr. Tror att jag har lyckats lite med att relaxa! Haha! Den jag kommer ihåg iaf som inte kunde är Addiz. Sen tror jag att de andra kan.

Usch... krasslig idag! Frös som bara den igårkväll. Vaknade vid 1.40 inatt och var jättekonstig i halsen. Precis som att jag var jättetorr och det hjälpte inte att svälja eller att dricka vatten så jag tog en halstablett och lyckades somna om. Vaknade ett par ggr. till, fast jättevarm istället! *bläää*

• Addiz

Bauti: Tez har rätt, jag kan inte komma på söndag

Jag använder MUS underlagspuder (väldigt bra), concealer (fast jag tycker inte den är jättebra), deras ögonskuggor är ganska bra och rouget också. Deras underlagskräm att ha under ögonskuggan är jättebra. Mascaran är jag inte imponerad av.

• FruTez

*känslan av rivjärn börjar infinna sig i mitt svalg* Hahaha! Inte så trevlig känsla.... haha! Tur att man kan hålla humöret uppe! Hihihohohohahah!

Addiz: Va var det ni skulle göra på söndag, hämta en hund? *nyfiken*

• Ab fab

Gå hem o var sjuk Tez- sitt inte kvar på jobbet! Det är är inte bra att plåga sig.

Addiz- synd att vi inte ses på söndag men vi kanske träffas 20.

fasiken-- skar mig i fingertoppen igår. litet jack. mycket blod, stort plåster. o svårt att skriva

• FruTez

Ab: Åh, fingertoppen som är så känslig! *Skickar över en liten sekreterade som kan skriva allt du vill!*

• Ab fab

tack, det behöver jag. stort o klumpigt plåster på vänster ringfinger. O jag har ju lite fel på blodet så det koagulerar inte som det skall. Liten fontän ur fingertoppen igår

• FruTez

ab: Usch! Hoppas att fontänen har stillat sig tills idag iaf! *klappar på huvudet och tröstar*

• Nibla

Hej på er!

Har precis skrivit ett inlägg till min blogg på 4 A4-sidor, om resan.

Kommer inte in på min blogg på jobbet så jag fixar det ikväll.

Bauti,
    jag kommer gärna på söndag! Carma, om du ska köra får jag åka med dig då?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....