Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Ab: Nä... om man säger såhär, jag låter inte riktigt som mig själv just nu. Känns inte som bästa utgångsläget att söka just ett sånt jobb om man låter som man svept en halv flarra whisky! Hahaha!
Addiz: Åh, va roligt att få lite komplimanger för mina kort! Jag är supernöjd själv med just dom! Hihi! Nu gäller det bara att kunna göra om bedriften! Hur mycke slantar skulle du ha för "bodiesarna"? Va kul att du kommer från magdanskursen, får vi se dig i sån där cool kjol?
Tez: 244 kr
Har ingen kjol, men "tingel tangel"-bälte har jag allt
Addiz: Ok! Då tar du med dig godset, så tar jag med mig stålarna! Åh, måste få kika på bältet! Hihi! *drömmer mig bort till arabiska nätter*
Jag har gjort ett framsteg. Numera kan jag gå de tre metrarna från sängen till soffan utan att skrika (nåja..inte högt iaf).
Var och hämtade kryckor igår, så nu kan jag stå upp också!
Tycker ni att jag är gnällig får ni säga till...
Bauti: Du har snart mail igen.
Jag vill se en bra film. Någon som har ett tips till mig?
Tänkte mig något spännande.
Linum: Du har all rätt i världen att gnälla. Ibland behöver man också faktiskt gnälla av sig, så gnäll på du! Vi lyssnar!
Hmm... film... ska fundera lite! Va gillar du för film? Spännande, tänker du på tex. thriller eller actionäventyr?
Linum: Här kommer några förslag iaf:
Jakten på Lycka - Will smith med son. Underbar dramafilm!
The Departed
Crash
I Robot
Day after tomorrow
Die Hard 4.0
Bourne Ultimatum
Hairspray
Walk the Line
Spiderman 3
Skönt att det tar sig framåt L. har du sett little miss sunshine? Inte helt nu men gillade den verkligen. O du gnäll så mycket du bara orkar. Jag tycker verklgien synd om dig.
vi har totalt crash hemma vad det gäller telefon, tv o dator. suck, bredbandet har brakat ihop rejält. Så fick inte se dirty sexy money igår. Någon som såg?
Hej!
En bra film som jag såg på planet från KL i måndags var August Rush, en gullig film om man gillar musik, drama och kärlek. Vet dock inte om filmerna på planen har släppts på DVD än.