• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Bauti

Hej hej

Har nu beställt visitkort, adressettiketter, stämplar, block, kort mm mm till Salongen. Vi fick telefonnummer idag så nu är det bara för mig att göra hemsidan som jag har börjat på. Jag har kommit så långt som att beställa domännamn. Sedan vet jag inte mer. Detta känns som ett evihets projekt.

Krya på dig Limun!!

Välkomna hem utlandstjejerna. Nå är vi full skara igen.

På söndag hoppas jag få se samtliga här hemma hos mig.

• Addiz

Oh Bauti, jag kan nog inte komma! Vi ska åka och hämta hund nr två hos pappa =( Fasen!

• Linum

å13vn 71t6¨cmigoklgmöv8bqu¨'mrc15'

så ont gör det idag...

Abbe: Jag tar gärna den där amputationen nu.

Idag kan jag INTE: ligga, stå, sitta eller gå utan att det gör ont. Inte mycket kvar att göra då!

Jag har placerat mig väldigt nära spritskåpet. En rejäl wirrepinne kanske gör susen. Hmmm.

• Nibla

Linum,
    varför har du ont? Vad har du gjort?

• FruTez

Guten Morgen!

bauti: Låter som att allt rullar på bra!

Det första som mötte mig när jag kom till jobbet idag var strul! Hela telefonnätet på jobbet vajsade... (är det ett ord? Hihi) T.ex. gick det att ringa till mig, men jag kunde inte koppla vidare! Snacka om att man känner sig handikappad! Hahaha!
    Nu verkar det funka igen, så jag kan slappna av!

• FruTez

Linum: Ett varmt (skållhett) bad kanske hjälper pyttelite?

Nibla: Hej! *vinkar* Allt bra? Har du börjat jobba igen?

• Linum

Nibla: Jag vet inte riktigt vad som har hänt med min rygg. Jag har haft lite småont i ryggen sedan jul (bland annat pga en sned stol på jobbet som jag satt på i ett par månader). Senaste veckorna har hela ryggen kraschat. Efter vår säljkonferens förra veckan med en massa bilåkande fram och tillbaka blev det ännu värre. Jag har fått sittförbud av naprapaten och kan ju nu inte heller sitta... Det känns som hela ischiasnerven (från nacken och ner i höger fot) har kommit i kläm. Fantastiskt ony gör det i alla fall.

Min senaste tanke var diskbråck, men det verkar det inte vara. Ska tillbaka till nappe på torsdag och se om han kan göra några underverk.

Jag kan inte ens ta mig till jobbet eftersom jag för det första inte kan vika ihop mig så att jag kommer in i bilen och för det andra inte kan lyfta höger och vänster ben samtidigt (kan vara bra vid typ inbromsningar...).

Nog om mig.

Hur mår ni alla bagerskor? Hoppas att ni går där med magarna i vädret på söndag hos bauti!

• Ab fab

God morgon

Välkommen hem Nibla. Det låter som en underbar semester men som om KLM skall få sig ett reklamationasbrev. det är värt en hel del pengar med så lång försening. Jag kan inte EU-reglerna tyvärr.

Linum- stackare. Det låter förfärligt. kan du hitta någon naprapat idag? skall du verkligen vänta tills på torsdag?

jag har varit hos tandläkaren. betydligt fattigare nu erfteråt...

Addiz- nej va synd att du inte kommer på söndag.

Appråpås söndag- skall vi försöka hitta en dag då vi kan återgå till commando weddingchrachers

• Linum

Vi var i Skatås och promenerade igår kväll. Så skönt!
    Blir nog en promenad till ikväll.

Fastän det gör ont att gå, måste man ju röra på sig. Bara att bita ihop!

Ser väldigt mörka moln över Johanneberg. Inte bra...

• Ab fab

Nu har vi haft brandövning. alla 300 promenerade iväg en bit. coctailpartystämning

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....