• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Linum

Tezz: En av våra gamla favvisar: Maid in Manhattan. En typisk gladfilm!

Filmtips kommer här: Det går en film på bio nu som heter WAZ (egentligen "dubbelve-delta-zäta"). Den är riktigt bra! Stellan Skarsgård spelar hårdkokt polis i NY. Blodig och ruskig men riktigt bra. Finns en djupare mening i filmen än vad man tror.

• Linum

Tezz: Man ska aldrig se det som att man ringer och tjatar. Man visar bara sitt intresse. Du har en väldigt trevlig telefonröst (ganska essentiellt, eller hur?). Ringer du och gör ett bra intryck nu så kommer de ihåg dig.

• Linum

Nu ska jag snart ta en promenad med min granne.

Tjingeling!

• FruTez

Oj va hände? Tomt inlägg!

Linum: Maid in manhattan är ju bara så söt! Jag pratade faktiskt med en kollega om just romantiska komedier. Försökte göra en lista, är det några andra absolut måsten som jag missat?

Maid in Manhattan
    Hur man blir av med en kille på 10 dagar
    The weddingdate
    The Weddinplanner
    The Holiday
    Love Actually
    Notting Hill
    Never benn kissed
    Min stora kärlek
    Sweet home alabama
    50 first dates
    13 snart 30
    Just like heaven
    View from the top
    Hemma bäst
    Rumor has it (ryktet går)
    Along came Polly

• Linum

Lägg till:
    Sleepless in Seattle
    Two weeks notice

• FruTez

Linum: Åh, dom är ju också så bra! Hihi! Förresten, är det varmt eller kallt ute? Sitter här och kikar ut, men ser bara asfalt och smog... hehe!

• Frujj

Hej
    Hemma tidigt idag, har varit hos sömmerskan och konstaterat att det är tur att bröllopet är denna helgen och inte om en vecka för då hade jag inte fått plats i klänningen...

Bauti: inget mail till mig

• Frujj

Krya på ryggen Linum!!

Och Tezz, ring nu på jobbet!!

Knasig tanke: imorse snöade det som bara f*n, om några veckor kan man smaska färskpotatis!!!!

• Ab fab

Romantisk komedi.. jag gillar ju fyra bröllop o en begravning

Linum.. du blir en huvudgubbe o jag får amputera

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....