Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Det ligger en sjöräddningsbåt utanför fönstret. Jag tar den... tjoho
God morgon tjejer!
Va kul med lite folk på tråden!
Frujj och Nides: Så roligt att höra att ni trivs på era jobb! Det är ju så viktigt!
Carma: Gott att vara på jobbet tidigt ibland så man kan mjukstarta dagen! Jag är också jättepysselsugen. Maken ska ut och fiska hela dagen på söndag så då har jag bestämt att jag ska pyssla ihop en del kort. Jag har gjort två kort denna veckan som faktiskt är så nöjd över! Ska lägga upp dom på bloggen i helgen. Ett ska ges bort idag, så därför får det vänta! Tack för all hjälp förresten! Hade inte kunnat lära mig så mycket utan en supert lärare!
Bauti: Ha det så skoj på Grötö!
nu är det bara en timma kvar. Sen blir det tåget. Sova
Ab: Ha det så gott i stockohlm!
*vinkar åt abbe och önskar trevlig resa*
Här var det luuuugnt som en vinstilla varm sommardag!
Om en timme bär det av till stan, ska fira med min "kollegaskolkompis"! Vi fick ju MVG båda två hihi! VI ska först äta, sedan gå till Heavens 23 för drink och sedan avsluta med bio! Tjohoo! Det ska bli gott, lite belöning för slitet!
Ok, nu håller jag monolog igen!
Trevlig helg på er tjejer!
hej tjejer!
Idag åker vi hem, lite ledsamt, men ändå ganska skönt!
Vi har shoppat som galningar och jag var tvungen att köpa en ny resväska för att få plats med all prylar...
Vi har varit på operan, musikal (Chicago), Coney Island och många många fler ställen och vi har haft det jättebra!
Hoppas ni också har haft det bra, har inte orkat läsa igenom alla sidor!
Ses snart!
*kramis*
Mornings. Liten hälsning från huvudstaden.
Addiz välkommen hem. Det låter som ni haft en fantastisk resa. Ser fram emot att se bilder och höra din karaokeversion
Stocholm har varit bra. Vi åkte upp ifredags. Direkt hem till lägenheten o middag med svärisarna. Vi bor i Vasastan, vid Odenplan så det är centralt o bra. Igår gav jag mig ut på promenad o shoppingrunda. Promenerade från Odenplan ner till Östermalm o sen ner mot Operan. Han med några affärer, köpte en klänning till sommaren, ett linne och.. var det något mer... nej det var nog allt. Jo ett par jeans blev det också.
Sen tog ja bussen till Kungsholmen. Fikade på ett ställe där halva personalen var transvestiter. Mycket att titta på....
Väl hemma blev det att klä om till middagen. Men det var trevligt, nio personer fast alla var ju 20 år äldre minst. När de väl gått hem gav vi oss ut på en runda i kvarteret. Försökte hitta nån bra bar men tyvärr är jag inte så haj på barer här.
Idag blir det väl lite hemfix, promenad o sen skall vi vara på operan klockan tre.
Hej
Gröta var underbart, och så kul med 70 tanter (inl mig) som stickade.
Vill nu passa på att meddela att jag skall ha homeparty med Alovera produkter. Ni kommer självklart bli inbjudna. Mer info får ni på mailen när dag är bokad.
Skall iväg till Ikea och shoppa speglar till salongen och byrå till sovrummet.