• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Carma: Tack! Precis såna uppmuntrande och positiva ord som jag behöver just nu! Tack! *kramar om* Åh, va kul att känna den lill* så tydligt! Så spännande! Har hört att bebisar brukar tumla runt när man lägger sig och speciellt när man ska sova! Kanske stämmer!

• FruTez

Nides: No Worrys! Det var kul att snacka en stund iaf! Ha en riktigt fin dag idag!

• Nides

Carma: Ok, det står watermark på den . Du kanske kan visa mig hur jag ska använda den nästa pysselmöte om jag få vara med.

Tezz: Ah, det var trevligt. Gillar att spontan fika!

• Nides

Carma: Va spännande med sparkande bebis!!! Har magen blivit större???

• Ab fab

god morgon
    sovmorgon idag. himla skönt. hade gärna ätit din frukost Nides

inte så arg idag, R är i Norge så jag kan bara sura på mig själv o det är ju ingen större idé.

hade en totalt oinspirerad kväll igår. Zappade mest, sov i soffan o drack te.

Tezz- se det som en inspiration att söka dig vidare. ny arbetsgivare är ett måste! Sökte du jobbet hos mig?

Ingen träning denna vecka. Hostar för mycket. Lite konstigt när jag kört tre pass varje vecka innan detta.

• FruTez

Ab: Inte kul med hosta, synd att det har en tendens att sitta i länge! Ja, jag har sökt det jobbet. Sista anmälningsdagen är ju den 15:e så jag väntar... och hoppas!

Nides: Mailar över en sak, som vi pratade om igår!

• Ab fab

Ring o prata med referensen. Hon är himla trevlig

• Nides

Ab: skönt att du inte så arg idag. Frukosten var gott, men hade gärna suttit lite längre.
    Det med träning är lurigt. Jag skulle ju sätta igång med min träning i måndag. Men hade sååå ont i magen så jag låg i soffan istället. Hoppas att hostan lugnar sig så att du kan börja träna igen.

• Ab fab

Trött men inte arg idag. det är ju ett steg framåt. Längtar efter min måndagsyoga, jag har redan bokat in passet.

• FruTez

Va tusan säger man då om man ska ringa och prata med referensen? Typ: "hmm.. hur går det med ansökningarna?" Hehehe! *novis*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....