• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • AnnaochHenrik

Miss Blue: Det låter som en himla mysig hippa! Trist att det inte blev mer "livat", men mysigt ändå!
    Jag har fått lite antydningar om när det ska bli svensexa, och jag kan tänka mig att de ser till att röva bort oss samma dag. I såna fall dröjer det åtminstone en månad för mig, men man vet aldrig...

Kom precis hem, och vi hade fått post, intyg om hindersprövning... Tur att vi faktiskt får gifta oss, vore lite snopet annars

• Miss Blue

Jo det var mysigt, men synd att folk åkte hem så "tidigt" och att det inte var liite mer bus..

Ja just det, hindersprövningen ja. Den postade vi 2/6, undrar om den kommer snart? När postade ni er Anna?

Har just kommit hem från stan, försöker hitta några presenter till mina tärnor. Hade tittat på halsband från Baglady och hittat två st med vita pärlor, men avvaktade eftersom jag ville titta vidare lite. Nu när jag tänkt köpa dem så fanns det bara ett vitt kvar och hon skulle tyvärr inte beställa fler..jaha då börjar vi om från början!
    Tur att det är tid kvar.......

• AnnaochHenrik

Miss Blue: Vi postade vår 1/6, så er kommer nog också vilken dag som helst!
    Segt med halsbanden, men du hittar nog något annat fint!

• Miss Blue

Varför ska man vänta för länge- jämt?
    Ah det dyker nog upp något annat!

• nicolina2008

Miss Blue: Lätt ju jättemyssigt men man kanske förväntar sig lite mer fart på en sådan här grej!

Hur mycket har ni tänkt ge för till era tärnor ect?

Vi skickade in vår hinderpröving förra veckan så nu väntar vi!

• Bröllop 2008

Va kul att du blivit hippad Miss Blue, förstår om du är lite besviken - man kanske förväntar sig lite mer fest.
    Mina tärnor känner mig så jag kommer förhoppningsvis inte få göra ngt jag kommer skämmas för. Men man vet ju aldrig som sagt vad de hittar på.

Det tog 1 vecka för oss att få tillbaka hindersprövningen.

Vet inte vad jag ska ge mina tärnor, ngt smycke kanske.
    Tostmadame vill jag ge en spa behandlig, men det kanske blir lite dyrt..

• Miss Blue

nicolina2008- Jag har försökt hitta nåt för runt 100-150kr, mer en minnesgåva från vår dag tillsammans Har nog tänkt halsband till tärnorna...
    Toastmadame ska oxå ev få nåt...har inte bestämt det än (men hon gillar smycken skarpt, så nåt borde man kunna hitta!)

Allt är ju en kostnadsfråga oxå tyvärr...det får inte bli för dyrt känner jag...

• nicolina2008

Låter ju rimligt. Vi kommer nog köpa någon fin flaska på systemet och sätta tackkort runt. Då tänan, bestman och våra toastmasters ska sova på samma hotell som oss skulle jag helst vilja att de låg på rummet när de kommer hem från festen!

• Miss Blue

Jag har tänkt att ge gåvorna till tärnorna på morgonen när vi gör oss i ordning tillsammans. Vill de bära de halsbanden får de göra det, annars får de använda vid ett annat tillfälle. Det ska mer vara en tackgåva från oss.

• voilen

Det var ju smart att ge det innan vigseln, när vi sitter hos frissan kanske. Hon har ju såklart redan köpt halsband å sånt innan i och för sig... Marsalken blir nog glad för en flaska med nåt gott. Toastparet och vicevärdparet kanske man kan bjuda på middag och ge något litet. Dom ställer ju upp för att vara snälla och tycker det är kul så jag tror inte att dom förväntar sig värstigpresenter heller. Svårt det där...

Var till fotografen/filmaren idag och bokade honom. Lyckades pruta ner priset 1500:- Skönt att få det klart! Skulle köpa underkläder idag men det fanns inga vita stay ups i min storlek och inga fina trosor heller :-/ Men man har ju sommaren på sig.

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)