• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Miss Blue

Jag gillade den första bäst den är jättefin
    a wife to be skrev 2008-06-04 21:26:44 följande:

Nu har jag hittat två superfina buketter, finns i mitt galleri, vad tycker ni????
  • Miss Blue

Ni nya som inte ligger med i listan överst, ni kan väl skriva era klockslag för vigseln och orten så lägger jag in er i listan

• AnnaochHenrik

a wife to be: Jag gillade båda två, jättefina!

• nicolina2008

Fick ett tråkigt brev igår. De hade räknat fel på min slutlön från mitt tidigare jobb, så ny ska jag betala tillbak 6000 spänn. Känn ju sådär, nu när vi tyckte att vi hade kommit i fas med ekonomin och inte hade så himmla mycket kvar tt spara samt att vi till och med hade tänkt unna oss en lite trip till London efter bröllopet. Måste ringa dem idag och försöka komma fram till någon sorts avbetalningplan. För jag kan inte bara "fixa fram" 6000 spänn.
    Tur att det är strålande sol och snart 30 grader varmt och att jag slutar 12 idag!

• Miss Blue

Usch vad surt!!
    De borde ju kunna lägga upp en betalningsplan, det är ju DE som gjort fel inte du...!!!
    Hoppas det löser sig!

nicolina2008 skrev 2008-06-05 08:44:34 följande:
    Fick ett tråkigt brev igår. De hade räknat fel på min slutlön från mitt tidigare jobb, så ny ska jag betala tillbak 6000 spänn. Känn ju sådär, nu när vi tyckte att vi hade kommit i fas med ekonomin och inte hade så himmla mycket kvar tt spara samt att vi till och med hade tänkt unna oss en lite trip till London efter bröllopet. Måste ringa dem idag och försöka komma fram till någon sorts avbetalningplan. För jag kan inte bara "fixa fram" 6000 spänn.Tur att det är strålande sol och snart 30 grader varmt och att jag slutar 12 idag!
  • nicolina2008

Ringde nyss och det var inga problem att lägga upp en betalningsplan och dessutom kunde jag börja betala efter bröllopet. Skönt!

• AnnaochHenrik

nicolina: Vansinnigt segt med pengarna, men tur i oturen att du kunde vänta till efter bröllopet med att börja betala... 6000 är ju inga småpengar direkt...

• Miss Blue

Vad skönt!!!!

nicolina2008 skrev 2008-06-05 11:08:43 följande:
    Ringde nyss och det var inga problem att lägga upp en betalningsplan och dessutom kunde jag börja betala efter bröllopet. Skönt!
  • C123

Hej alla!! Vad kul att det finns en tråd för oss som gifter sig den 23 augusti . Jag har massa saker kvar att planera, men det löser sig alltid, hoppas jag... Jag är lite nyfiken, vad har ni för sista OSA datum? Jag har den 1 juli men 16 gäster har ännu inte svarat..hur gör man då? Måste man ringa dom den innan den 1 juli och påminna?? Måste ju börja med bordsplaceringen snart ju.

• Hofsan

Vi satte osa 23 juni just för att undvika stress med bordsplaceringen och festhäftet(gästpresentationer osv)
    Jag tycker inte du kan ringa och fråga innan o.s.a gått ut men ring direkt dagen efter(inte kul men, men... vad gör man...)

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)