• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • cbride

Kul! Denna tråd har jag missat! Gifter mig oxå den 23 aug!

• Jenbor95

Tjena brudar! Har precis kommit hem från en vecka med familjen på Cypern. Jättehärligt att komma ifrån lite och bara koppla av med sol och bad och god mat .
    Nu har jag läst ikapp, vad flitiga alla har varit.. Själv har jag inte gjort ett skrutt på flera veckor..

Miss Blue: Lät som en mysigt hippa, en sådan skulle jag kunna tänka mig själv ( tror nämligen inte att det blir någon för mig, alla vänner bor helt utspridda i landet..) Men synd att den slutade så tidigt! På sin hippa vill man vara ute och busa hela natten

Min tärna får ett efva attling smycke och min m2b klurar fortfarande på present till bestman och toastmaster.

• Augustibruden 2008

Jag vet flera som gifter sig i augusti o får sin möhippa i juni, sedan är det semestrar osv.

Jag är sååå nervös för min!
    (gifter mig 30/8)

• Miss Blue

Hej alla nya!!

Idag kom vår hindersprövning - vi får gifta oss
    En sak till att bocka av!

• nicolina2008

Va sköönt Miss Blue! Ringde skatteverket idag ang namnbyte. Det kunde ta från 3-14 dagar. Byte ni efternamn?

• Hofsan

Vet inte vad jag ska ge mina tärnor men det lutar åt varsen korg med champange, vin, choklad och ett par örhängen från Pilgrim som de får dagen efter(om jag hinner för vi åker till Mallorca då, annars får mamma ge dem det)Toastmastern(min bror) kommer att få något från Delicard. www.delicard.se/1/index.asp

• Mayisan

Oj här skrivs det på å så såg jag att det var samma datum som vi ska gifta oss = )
    Vad skojj.....det e fler, tom nån i Malmö = )
    Har inte varit så flitig här inne på sistone men det ska det bli bättring på. OJOJOJ nån som redan blivid hippad också ....waaa fick genast panik ....vi har mest börjat lägga grunden för bröllopet. Inte så mkt fixat.
    Kull att läsa om alla andras planer = )

• Mayisan

Ni som ger pressente till era tärnor osv ....ger ni också kläderna, frisyr, smink och dyl ?

• Miss Blue

Jag behåller mitt nuvarande efternamn som mellannamn och tar M2B´s som efternamn

nicolina2008 skrev 2008-06-10 20:48:05 följande:
    Va sköönt Miss Blue! Ringde skatteverket idag ang namnbyte. Det kunde ta från 3-14 dagar. Byte ni efternamn?
  • Miss Blue

Halloj alla brudar som hänger här, kopiera denna lista och lägg in er på klockslag (känns som det behövs en uppdatering med så många nya!)

Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)